Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Verwijderd
Ik ben Belg en moet zeggen dat ze toch wel redelijk streng zijn hier. De kabelprovider heeft reeds de uploadlimiet beperkt tot 128Kbit/sec om servergebruik en uitwisseling MP3's (Napster,...) tegen te gaan. En volgens mij is er toch wel strenge controle op illegale CD's...iemand in onze gemeente is reeds gecontroleerd geweest waarbij maar liefst 600 illegale CD's in beslag zijn genomen. Resultaat: 10000 Bef / CD (= ongeveer 500 gulden /CD) volgens dat ik gehoord heb. Als dat zo is kan die inderdaad wel heel zijn leven gaan werken om die CD's terug te betalen
Die upstreambeperking is nogal relatief want ik haal nog steeds regelmatig meer dan 40kb upstream hoor, maar ondanks mijn ongenoegen van hun limiet qua upstream laten ze toch veel toe inzake downloaden, de theoretische limiet is nu 2 gig/week, valt wel mee.
En met cd's, tja, niet gepakt worden is de boodschap hé
En met cd's, tja, niet gepakt worden is de boodschap hé
Ik bedoel, zijn ze ook erg op zoek naar (zeg naar) de kleine vissen (thuis kopierder) en zo of laten ze die ook links liggen.
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Peterselie> Dat soort verhalen duiken hier in Nederland ook regelmatig op, maar gewone napster/kabelgebruikers pakken ze echt niet.
De kosten van dat soort processen zijn gewoon veel te hoog.
600 illegale cd's zijn ook best wel veel. Had die een handeltje in cd's of zo?
De kosten van dat soort processen zijn gewoon veel te hoog.
600 illegale cd's zijn ook best wel veel. Had die een handeltje in cd's of zo?
Verwijderd
500 piek per cd terugbetalen is niet reeël.
Dan zou hij 3 ton moeten betalen.
Dat zijn nog zwaardere straffen dan een verkrachter of moordenaar dief.
Dan zou hij 3 ton moeten betalen.
Dat zijn nog zwaardere straffen dan een verkrachter of moordenaar dief.
Pagina: 1