Toon posts:

USB 'palm'memory reader

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft dit apparaatje al gebouwd ? Het gaat dus om de USB-flash memory reader en het 64 MB flash kaartje.

Is dit een beetje de moeite waard, het lijkt mij eigenlijk best wel handig.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

De banner is alleen heel erg misleidend, je bent toch echt goedkoper uit met een PenDrive of Thumbdrive.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft die evenveel geheugen capaciteit?

• Neman

Neman

Ik ging ff uit van een 16MB versie, maar daar ging het natuurlijk niet om. Bij 64MB is zo'n reader goedkoper, maar die is natuurlijk wel een stuk groter qua formaat.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57
Geef es wat meer uitleg, waarover gaat dit juist? :?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om 'Flash Flash Card 64MB'+ 'USB Flash Reader' = 'Compact Portable Storage'.

Zou dit echt een handig apparaatje zijn en zo ja, zou het de aanschaf waard zijn.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57
64meg vind ik persoonlijk niet echt de moeite of het geld waard. Ben je toch beter af met een cd-rw'tje?

edit:
ok, heb nu pas de banner gezien, ben soms niet echt snel van begrip! :)

• Neman

Neman

Op dinsdag 29 januari 2002 15:08 schreef barbatruuk het volgende:
Het gaat om 'Flash Flash Card 64MB'+ 'USB Flash Reader' = 'Compact Portable Storage'.

Zou dit echt een handig apparaatje zijn en zo ja, zou het de aanschaf waard zijn.
Als ik zelf een dergelijk product zou aanschaffen, dan zou ik een 16MB Pendrive of Thumbdrive nemen. Waarom? Omdat ik de afmetingen van het apparaatje erg belangrijk vind (anders zit je nog steeds met zo'n groot ding te slepen) en ik wel cdr's oid gebruik voor grotere bestanden. 16 MB is gewoon genoeg voor ff snel wat documenten of een paar MP3's. Zo'n klein dingetje kun je erg relaxed in je broekzak stoppen, dat kan met zo'n USB Flash Reader niet echt (het heet ook niet voor niets een Palmdrive i.p.v. Pendrive)...

Hier nog ff een link naar een review van een PenDrive, voor de geïnteresseerden (met zeer verouderde prijzen): http://www.tweakers.net/reviews/249/

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Zo'n compact flash reader.. die je direct in de USB poort stopt (dus niet met draad), kun je prima in je broekzak stoppen.. geen enkel probleem...

Het is al met al vrij handzaam.. tja zo'n thumbdrive is kleiner idd... maar daardoor handzamer? Dat weet ik niet.. das een kwestie van smaak...

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig waar ik die fantastische Thumbdrives kan bestellen ???
Pagina: 1