Hallo, ik denk er over om een grasiche kaart met ingebouwde tv-out uitgang te kopen. Ik wil mijn computerbeeldscherm op tv kunnen zien in kleur. Ik begrijp dat dit met de software van TVtool ( www.tvtool.de ) kan. Moet je daar dan een Nvidia kaart voor hebben ? Of beter : Welke Grafische kaart met tv-out raden jullie aan en waarom ? en de prijs moet natuurlijk niet superduur zijn he.....
Move to Videoplanken & Beeldkanonnen?
Je hoeft geen Nvidia te hebben andere merken hebben ook tv-uitgangen.
Maar een GF2MX-je is al snel redelijk van kwaliteit. Ligt een beetje aan je wensen en je budget.
Je hoeft geen Nvidia te hebben andere merken hebben ook tv-uitgangen.
Maar een GF2MX-je is al snel redelijk van kwaliteit. Ligt een beetje aan je wensen en je budget.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Doe maar wat voorstellen, liefst met links/plaatje en/of technische details. P.s Waarom een move ? dit is toch algemene hardware ?
Ben zelf Nvidia fan, maar als het primair om de tv-out gaat: neem dan een matrox of een Radeon. Als je wat meer spellen doet, neem de Radeon.
Het gaat puur om bewegende beelden, divx films ( backups van mijn dvds natuurlijk ) draaien en kijken enzo, dat soort dingen.
Dan zou ik zeker gaan voor een ATI. De ATI Radeon 1 bijvoorbeeld (of de VE edition, nog goedkoper). Perfect beeld, beter dan de GF zooi en nog een leuk prijsje ook.Op dinsdag 29 januari 2002 14:16 schreef Joery het volgende:
Het gaat puur om bewegende beelden, divx films ( backups van mijn dvds natuurlijk ) draaien en kijken enzo, dat soort dingen.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Heb je daar een link van ? ZO dat ik hem op de site van de fabrikant kan zien, plus plaatje enzo ? en de prijs is ?
Move HA->VB
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Kom op zeg, prijsvergelijken en sites zoeken doe je zelf maar. Als je daarom gaat vragen dan gaat het draadje alleen maar dicht. Als je een kaart wilt, moet je er zelf ook wat voor doen.Op dinsdag 29 januari 2002 14:21 schreef Joery het volgende:
Heb je daar een link van ? ZO dat ik hem op de site van de fabrikant kan zien, plus plaatje enzo ? en de prijs is ?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()