[PHP]Een search functie zonder MySQL

Pagina: 1
Acties:

• pmichels
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik zoek een PHP script dat snel en gemakkelijk een website doorzoekt naar termen en de website indexeert zonder gebruik te maken van MySQL en/of databse structuren

ik vond er een in de script library maar daar begrijp ik niets van en verder is er niet direct iets te vinden op het internet

pieter |:(

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Wat heb je zoal liggen, en wat denk je er aan te kunnen doen om het naar believen aan te passen?

Let op dat je niet hier om scripts gaat vragen, want dan gaat je topic zonder pardon op slot :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

idd kom eens met wat source code?
op deze manier is het dus een script req :)
maar als je code hebt die niet werkt willen we er echt wel naar kijken hoor (natuurlijk niet als je hier 10k aan code dumpt maar gewoon een relevant stukje)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• pmichels
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2024
ik zal de link posten vanwaar de code komt
het probleem is dat ik niet begrijp hoe ik deze precies/concreet moet gebruiken in mijn pagina/website

http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=1561

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-06 15:30
Ik heb het wel eens gemaakt om in mijn lokale php-manual te searchen. Als je unix variant gebruikt kan je gewoon een exec("fgrep -r 'zoekterm' *.html",$output); uitvoeren. Je moet maar de parameters van (f)grep doornemen voor de gewenste output.

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]