Newsscript voor website?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 16:11

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik onderhou voor mijn UT clan de website, aangezien in een beginner bent met HTML is dit geheel opgebouwd in Frontpage.
Als main (news) page heb gebruik ik een html pagina met een tabel, de tabel split ik iedere x als ik iets toevoeg. Dit werkt op zich prima, maar waarmee, en hoe kan ik iets maken zodat alle members van de clan ook nieuws kunnen toevoegen. (met een news script??)

(voor website zie sig, het gaat dus om de newspage)

Ik heb dit eerder gepost in Programming & Webscripting gepost maar daar werdt ie meteen gesloten. Met een link naar hotscripts, maar wat daar staat is allemaal abracadabra voor me. Iemand die me kan/wilt helpen?

@MrBee_RC

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hij is niet voor niets gesloten imo. :)
Lees idd de [topic=327241] eens. Kijk bij Hotscripts. Daar staan allerlei standaard newsscripts waarbij goed wordt uitgelegd hoe ze werken, wat ze doen, hoe je ze aan de praat krijgt etc. :)

Succes!
Nog niet mee eens dat ie gesloten is? Lees [topic=357399]

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Hier wordt ie ook gesloten. Zelfde reden. Op hotscripts vind je allemaal scripts die datgene doen wat je wil. Dat je je daarvoor in iets moet verdiepen hoort erbij. Vaak zit er wel documentatie bij en met het internet kun je jezelf dan heel wat wijzer maken.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.