Toon posts:

p4 1500 overclocken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iemand tips hoe hoog ik zou kunnen geraken ( zodat ik weet waar ik kan beginnen met testen of ie stabiel is ). ik zit met een cooler of 3 en de standaardcooler van p4.

greetz

*D

Verwijderd

tot 1650 ofzo?

|:( verkeerd gelezen

tot hoever kun je een P4 maximaal oc'en is je vraag toch?

Verwijderd

Volgens mij we verder dan 1650... das maar 150 winst..
Kan vast wel iets hoger met goede koeling :):P

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
De CPU hoeft niet perse je limiet te zijn. Vooral de nieuwere 1.5GHz's kunnen best hoog geklokt worden volgens mij. Denk eerder aan devices aan je PCI bus (tenzij je een Abit bordje hebt met FixedPCI). Niemand kan zo 1-2-3 een precieze voorspelling geven, ligt helemaal aan derest van je config. Mocht die config geen problemen geven op hogere FSB snelheden (betwijfel het) zal de CPU vast iets tussen de 1.8 - 1.9 GHz moeten kunnen halen :) . Kijk anders ook eens op Overclockers.com.

PC Specs

Verwijderd

ik heb zelf ook een P 1500 met originele fan.
Ik kan hem zonder problemen op 1650 laten draaien dan word ie 55 graden stressed.
Maar dit moet nog wel verder kunnen want me pc heeft een verkeerde opstelling en het word binnen in me pc soms heel warm, ik heb me kast temperatuur zelfs wel eens op 40 graden gehad, niet zo goed dus, word me cpu ook flink warmer van.
Word tijd dat ik er wat case fans in gooi 8-)
en me pc op een coolere plek zet :D .
dan ga ik de 1750 wel halen denk ik.

Verwijderd

Ik heb een tijdje geleden een 1500 met gemak op 1740 gekregen, dus dat zou geen probleem moeten zijn als je geheugen een beetje meewerkt. :)
Pagina: 1