Toon posts:

M35i nog steeds niet geactiveerd!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij de p-bank tel nog steeds geen activeringscode.

Meer mensen met dit probleem?
De postbank bellen helpt ook niet veel :(

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn broertje heeft precies hetzelfde. Hij zou een brief krijgen... Die heeft 'ie na een maand of wat verder nu nog niet.

Ik zelf wacht nog steeds op mijn telefoon die terug ging naar de Postbank ter reparatie :(.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Moet je dan niet op gaan letten dat je geld moet gaan betalen aan de Postbank? Dat was toch zo als je ej tel niet activeerde..

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 13:35 schreef DaJaN het volgende:
Moet je dan niet op gaan letten dat je geld moet gaan betalen aan de Postbank? Dat was toch zo als je ej tel niet activeerde..
Er is nu een speciale lijst met slachtoffers die problemen hebben met activeren. Die mensen hoeven dus niet te betalen.

Verwijderd

Topicstarter
jeeej, ik heb wel 1000x met die mensen aan de telefoon gehangen :( :( :(

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 14:04 schreef -FLoRiaN- het volgende:
jeeej, ik heb wel 1000x met die mensen aan de telefoon gehangen :( :( :(
Je belt toch wel met 0800-0254022 he? Dat scheelt een hoop geld t.o.v. dat 0900 nummer :).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 14:08 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Je belt toch wel met 0800-0254022 he? Dat scheelt een hoop geld t.o.v. dat 0900 nummer :).
neej steeds dan 0900 nummer gebeld.

Verwijderd

Topicstarter
Niet naar je sig gekeken |:(

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 15:27 schreef -FLoRiaN- het volgende:
Niet naar je sig gekeken |:(
Heb hem net pas aangepast ;). Sorry voor de late info.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 15:33 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Heb hem net pas aangepast ;). Sorry voor de late info.
jah dat had je idd ook wel eerder kunnen doen.
Maarja.... nu kan ik ze gratiz lastig vallen, wat ik zeker ga doen!!!

Verwijderd

Blijven bellen (bij 0800-nr. tenminste) en dan gewoon blijven wachten tot je 'm krijgt...

Ik heb trouwens m'n m35i ook opgestuurd ter reparatie. Ik heb 'm gekocht via internet, (gsm.nl) weet iemand hoe lang het gaat duren voor ik m'n telefoontje trugzie??? :'(

het probleem was trouwens dat het beeldscherm soms 1.uitviel 2. helemaal zwart werd. 3. dat er pixels 'bleven hangen' en ik ben er van uitgegaan dat dat garantie was. Klinkt dit iemand misschien bekend, en weet die dan misschien of het ook daadwerkelijk garantie is???

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 19:23 schreef skatepuk het volgende:
Blijven bellen (bij 0800-nr. tenminste) en dan gewoon blijven wachten tot je 'm krijgt...

Ik heb trouwens m'n m35i ook opgestuurd ter reparatie. Ik heb 'm gekocht via internet, (gsm.nl) weet iemand hoe lang het gaat duren voor ik m'n telefoontje trugzie??? :'(

het probleem was trouwens dat het beeldscherm soms 1.uitviel 2. helemaal zwart werd. 3. dat er pixels 'bleven hangen' en ik ben er van uitgegaan dat dat garantie was. Klinkt dit iemand misschien bekend, en weet die dan misschien of het ook daadwerkelijk garantie is???
Dat 0800 nummer blijven bellen is wel leuk om je eens even af te reageren als je er weer helemaal zat van bent >:), maar helaas helpt het weinig :(. Er liggen inmiddels meer dan 10 klachten van mij (ben de tel nu kwijt).

Als je Siemens GSM wordt opgestuurd dan kan dat wel even duren. Hier op GoT had iemand het over 10 maanden ofzo(!). Kan het in de search niet terugvinden in ieder geval...

Problemen met je beeldscherm lijkt me trouwens wel onder garantie vallen.

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Schandalig toch, die actie is bijna een jaar oud en nog problemen!!! :r :r

specs

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 19:23 schreef skatepuk het volgende:het probleem was trouwens dat het beeldscherm soms 1.uitviel 2. helemaal zwart werd. 3. dat er pixels 'bleven hangen' en ik ben er van uitgegaan dat dat garantie was. Klinkt dit iemand misschien bekend, en weet die dan misschien of het ook daadwerkelijk garantie is???
Tja ik weet niet zeker of dat met telefoons ook is, maar nintendoo geeft op het schermpje van de gameboy geen garantie; misschien is dit ook wel zo met telefoons

en dit weet ik zeker, want ik heb 3 jaar bij toys r us gewerkt :)

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 19:40 schreef topper het volgende:
Schandalig toch, die actie is bijna een jaar oud en nog problemen!!! :r :r
Je hebt helemaal gelijk!

Postbank makkelijk :P

Verwijderd

Als je Siemens GSM wordt opgestuurd dan kan dat wel even duren. Hier op GoT had iemand het over 10 maanden ofzo(!). Kan het in de search niet terugvinden in ieder geval...
*slik*, daar zat ik nou niet echt op te wachten. Nou ja, als ik 'm over een paar weken nog niet terug heb zal ik wel beginnen te klagen, na meer dan een maand ga ik een serieuze klachtbrief schrijven, na meer dan 2 maand laat ik hun website hacken/platgooien, en als ze me dan nog niet verder willen helpen kom ik persoonlijk wel een nieuwe halen >:)

Verwijderd

Ik had oon enkel ellende met dat ding, dus ik heb hem teruggestuurd met een boze brief erbij, en 2 weken (vorige week dus) later had ik een nieuwe, die wel werkt.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Had zelf een software upgrade nodig voor mijn S35,dat duurde iets van 3 weken, maar ben verzekerd en krijg dan dus een leentoestel. Wel erg lang voor een software upgradeje (voortaan doe ik het zelf) maar beter dan al die maanden die jullie moeten wachten...

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Pagina: 1