Ik heb bij de p-bank tel nog steeds geen activeringscode.
Meer mensen met dit probleem?
De postbank bellen helpt ook niet veel
Meer mensen met dit probleem?
De postbank bellen helpt ook niet veel
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Er is nu een speciale lijst met slachtoffers die problemen hebben met activeren. Die mensen hoeven dus niet te betalen.Op dinsdag 29 januari 2002 13:35 schreef DaJaN het volgende:
Moet je dan niet op gaan letten dat je geld moet gaan betalen aan de Postbank? Dat was toch zo als je ej tel niet activeerde..
Je belt toch wel met 0800-0254022 he? Dat scheelt een hoop geld t.o.v. dat 0900 nummerOp dinsdag 29 januari 2002 14:04 schreef -FLoRiaN- het volgende:
jeeej, ik heb wel 1000x met die mensen aan de telefoon gehangen![]()
![]()
Heb hem net pas aangepastOp dinsdag 29 januari 2002 15:27 schreef -FLoRiaN- het volgende:
Niet naar je sig gekeken
jah dat had je idd ook wel eerder kunnen doen.Op dinsdag 29 januari 2002 15:33 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Heb hem net pas aangepast. Sorry voor de late info.
Verwijderd
Dat 0800 nummer blijven bellen is wel leuk om je eens even af te reageren als je er weer helemaal zat van bentOp woensdag 30 januari 2002 19:23 schreef skatepuk het volgende:
Blijven bellen (bij 0800-nr. tenminste) en dan gewoon blijven wachten tot je 'm krijgt...
Ik heb trouwens m'n m35i ook opgestuurd ter reparatie. Ik heb 'm gekocht via internet, (gsm.nl) weet iemand hoe lang het gaat duren voor ik m'n telefoontje trugzie???
het probleem was trouwens dat het beeldscherm soms 1.uitviel 2. helemaal zwart werd. 3. dat er pixels 'bleven hangen' en ik ben er van uitgegaan dat dat garantie was. Klinkt dit iemand misschien bekend, en weet die dan misschien of het ook daadwerkelijk garantie is???
Verwijderd
Tja ik weet niet zeker of dat met telefoons ook is, maar nintendoo geeft op het schermpje van de gameboy geen garantie; misschien is dit ook wel zo met telefoonsOp woensdag 30 januari 2002 19:23 schreef skatepuk het volgende:het probleem was trouwens dat het beeldscherm soms 1.uitviel 2. helemaal zwart werd. 3. dat er pixels 'bleven hangen' en ik ben er van uitgegaan dat dat garantie was. Klinkt dit iemand misschien bekend, en weet die dan misschien of het ook daadwerkelijk garantie is???
Je hebt helemaal gelijk!Op woensdag 30 januari 2002 19:40 schreef topper het volgende:
Schandalig toch, die actie is bijna een jaar oud en nog problemen!!!![]()
Verwijderd
*slik*, daar zat ik nou niet echt op te wachten. Nou ja, als ik 'm over een paar weken nog niet terug heb zal ik wel beginnen te klagen, na meer dan een maand ga ik een serieuze klachtbrief schrijven, na meer dan 2 maand laat ik hun website hacken/platgooien, en als ze me dan nog niet verder willen helpen kom ik persoonlijk wel een nieuwe halenAls je Siemens GSM wordt opgestuurd dan kan dat wel even duren. Hier op GoT had iemand het over 10 maanden ofzo(!). Kan het in de search niet terugvinden in ieder geval...
Verwijderd
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |