Toon posts:

:( ATI Radeon Retail 7500 w2k werkt NIET!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals deze post, omdat het probleem bij mij nog steeds niet is opgelost.

Na installatie van de kaart en een reboot onder w2k gaat het scherm op zwart net voor het laatste blauwe blokje van w2k laden.
Dan geeft de monitor ook een melding: "Frequency out of range"

Alles geprobeerd, topic is zelfs verijdert, ik weet de oplossing nog niet, wie helpt???

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:23
Op dinsdag 29 januari 2002 13:07 schreef wwessels het volgende:
Nogmaals deze post, omdat het probleem bij mij nog steeds niet is opgelost.

Na installatie van de kaart en een reboot onder w2k gaat het scherm op zwart net voor het laatste blauwe blokje van w2k laden.

Alles geprobeerd, topic is zelfs verijdert, ik weet de oplossing nog niet, wie helpt???
Probeer eens 800x600 @ 60Hz

Want ik denk dat het aan je monitor ligt... en waarom :? "Frequency out of range"... te hoge frequentie denk ik :?

Correct me if a'm wrong!

Verwijderd

Je hebt 100% gelijk!!!!

Frequency out of range zegt inderdaad dat de frequentie te hoog staat. De videokaart is dus 100% in order. Je dient dus of de resolutie lager te zetten of de frequentie.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

had hetzelfde probleem met mijn gf2ti. Ander mobo en nou werkt ie als een gek. Je kaart kan dus niet samen met je mobo (of je mobo levert te weinig stroom naar je agp kaart)

iStockphoto

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:06
Op dinsdag 29 januari 2002 13:07 schreef wwessels het volgende:
Lijkt verdacht veel op een probleem wat ik ook heb gehad (met win2k). Probeer eens een nieuw bios te flashen en andere drivers te installeren. Of als je windhoos niet inkomt met een andere monitor booten en daarmee drivers installeren. Dit werkte bij mij... Suc6

Verwijderd

Het wordt nu vervelend, kan je niet gewoon in het algemene R7500 topic posten?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.