Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op weg naar Dictatuur ?

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nieuw in de HK:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/391636
This thread is gay-plaatjes worden niet gewaardeerd.

Hetzelfde geldt voor Bobby the Cat-plaatjes. Hiertegen treffen we dezelfde maatregelen.

Verder is na overleg in LA besloten dat topics die gaan over het afzeiken van celebrities ("Wat is die Britney toch eigenlijk een stoephoer ") gaan sluiten

Laatste punt: in HK zijn nogal wat topics geweest over het vern**ken van polls. Daar zijn we het ook over eens: 't is kinderachtig.
mijn point is: van de bovenste drie dingen heeft niemand toch last?

trouwens, het verneuken van polls vind ik een goeie zaak. polls zijn er om meer te weten te komen over mensen. ik doe daar niet aan mee. want: word ik daar beter van? en wordt het bedrijf/degene die de poll maakt er beter van: ja, want hij heeft nu informatie. de meeste mensen vullen echter in een poll vrolijk eerlijk hun keuze in. mensen vinden het blijkbaar leuk om dom vragen te beantwoorden.
zelf verneuk ik ook de poll op de frontpage altijd door op minstens 4 pc's iets debiels te kiezen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nee, maar waarschijnlijk proberen ze ons een beetje fatsoen bij te brengen.

Maar ze hebben het nergens over hamers >:)

• smvs
  • Niet online
Nee, maar waarschijnlijk proberen ze ons een beetje fatsoen bij te brengen.
waarom zouden ze dat moeten doen? het is hier geen middelbare school ofzo zeg.

• RSP
  • Laatst online: 27-11 09:34

RSP

Op dinsdag 29 januari 2002 13:09 schreef smvs het volgende:

[..]

waarom zouden ze dat moeten doen? het is hier geen middelbare school ofzo zeg.
je HOEFT hier niet te posten, er is vast wel een forum voor mensen die wat meer volwassen zijn... zoals jij

• smvs
  • Niet online
je HOEFT hier niet te posten, er is vast wel een forum voor mensen die wat meer volwassen zijn... zoals jij
geef mij een goed forum en ik ben weg.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 13:12 schreef smvs het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je 'beter' bedoeld?

• RSP
  • Laatst online: 27-11 09:34

RSP

http://forum.viva.nl/

en tot ziens

• smvs
  • Niet online
uiteraard
ook warez moet liefst geen probleem zijn

wel leuk forum: www.txhc.nl

helaas weinig mensen.

Verwijderd

[..]

goed voor jou ? http://forum.fok.nl/ >:)

• smvs
  • Niet online
fok heeft ongeveer het zelfde beleid als dit forum.

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Op dinsdag 29 januari 2002 13:06 schreef smvs het volgende:
nieuw in de HK:
[..]

zelf verneuk ik ook de poll op de frontpage altijd door op minstens 4 pc's iets debiels te kiezen.
Dictatuur... dictatuur.... Maar ondertussen denk jij voor brave pollers even uit te moeten maken dat polls zuigen en dat ze om zeep geholpen moeten worden. Man, ga op een onbewoond eiland zitten en benoem jezelf tot president. Een win-win situatie.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op dinsdag 29 januari 2002 13:06 schreef smvs het volgende:
nieuw in de HK:
[..]

mijn point is: van de bovenste drie dingen heeft niemand toch last?

trouwens, het verneuken van polls vind ik een goeie zaak. polls zijn er om meer te weten te komen over mensen. ik doe daar niet aan mee. want: word ik daar beter van? en wordt het bedrijf/degene die de poll maakt er beter van: ja, want hij heeft nu informatie. de meeste mensen vullen echter in een poll vrolijk eerlijk hun keuze in. mensen vinden het blijkbaar leuk om dom vragen te beantwoorden.
Volgens mij ben jij een kinderachtig mannetje.
Als het mogelijk was om plaatjes in je sig te zetten dan had jij die sattelietfoto van het WTC van 14MB erin gezet nietwaar?
Doe ff normaal, aan dat kinderachtige gedoe hebben we niets.

Aan de ene kant wil jij jouw mening uiten maar aan de andere kant verneuk jij polls door iets (4x!) te kiezen dat niet voor jou van toepassing is.

Maak een eigen forum en wordt kluizenaar ofzo. |:(

Krankzinnige muziek vind je hier.

• smvs
  • Niet online
Maar ondertussen denk jij voor brave pollers even uit te moeten maken dat polls zuigen en dat ze om zeep geholpen moeten worden
die brave mensen moeten natuurlijk vooral eerlijk stemmen. daar zijn ze braaf voor. trouwens ze zijn toch in de meerderheid.

Verwijderd

Naja het is maar net wat je vern**ken vindt tuulik. We hebben een keer met een DnB board een hele poll omgedraaid en dat was wel leuk hoor. Ging over een dancehall ofzo ergens in de UK waar je dan kon kiezen welke DJ's je wilde zien en binnen no-time stonden alle vette DnB DJ's aan top. Was wel behulpzaam voor de topicstarter met nog een heel aantal mensen die daar in de buurt wonen. Dus dat is dan niet zo'n vern**king imho.
Maar das ook eenmalig en op zich ook niet helemaal eerlijk, dus ik snap het wel dat zo'n add-on er is gekomen.

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:07

Basszje

Reisvaap!]

Je moet het in perspectief zien.
Een TMF cyberchoice ding verneuken is een goede zaak, een poll van een kleine website een beetje lam ( misbruiken van de macht van een groot forum ) .

En die plaatjes zijn gewoon dodelijk irritant. Leuk om een heel forum te hebben met dezelfde plaatjes :? . Nee dus. Was ff leuk, maar als het uit de hand loopt dan maar zo. Daarin geef ik de modjes dus gelijk.

:)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022

[..]

Wat een ongelovelijke domme lul ben jij zeg, met je wat wordt ik beter van een poll, boeie daar gaat het toch niet om wat wordt ik beter van jou? Niks toch, euthanasie zou idd nog het beste voor jou zijn lijkt me.

• smvs
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 13:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat een ongelovelijke domme lul ben jij zeg, met je wat wordt ik beter van een poll, boeie daar gaat het toch niet om wat wordt ik beter van jou? Niks toch, euthanasie zou idd nog het beste voor jou zijn lijkt me.
geb datum: 01 april 1973

ik ben al 28/29 jaar oud en ik laat me even gaan.

Verwijderd

smvs: de fora zijn -niet- bedoeld voor het posten van 'This thread is Gay'-plaatje om het posten van zo'n plaatje dus in zoverre kan ik het absoluut vinden in deze policy.

Het bashen van Britney (of wie dan ook) doet men maar op UseNet of bij de viva. Mijn idee: iedereen in hun eigen waarde laten. Die meid voldoet aan een behoeft en wie zijn wij om der daarom af te kraken.

Wat mij betreft zou je niet zo moeten vallen over regels: het overtreden daarvoor zou al niet mogen opkomen bij je als je hier iets te zoeken heb ;)

En idd. over hamers wordt gezwogen >:)

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Op dinsdag 29 januari 2002 13:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over. Schrijf dan nix |:(

Ik vind het trouwens wel goed dat ze regels bepalen van wat wel en wat niet mag. Die plaatjes irriteerde een hoop mensen. Is nix mis mee om ze te verbieden..

Money for nothin' and your chicks for free

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

HK --> LA

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 29 januari 2002 13:18 schreef smvs het volgende:
fok heeft ongeveer het zelfde beleid als dit forum.
Als ik wel eens kijk is het nivo van bepaalde delen van FOK! lager dan van de HK :)

This thread is gay-plaatjes maken me geen zak uit, maar Bobby the kitten is echt leuk :P Een Bobby the Kitten op zijn tijd zou moeten kunnen, maar zonder zo'n verbod als dit blijven die plaatjes echt overal opduiken en dan is de lol er snel af :{

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op weg naar Dictatuur ?
Dat is wel een errug beetje overdreven.
De regels zijn er niet voor niets, bekijk eens een paar draadjes in LA over deze nieuwe regels.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 13:54 schreef LuNaTiC het volgende:
HK --> LA
Nu zien de niet-HK'ers ook eens wat van het zeer hoge nivo van de HK >:) LOL

• Wimo.
  • Laatst online: 11:54

Wimo.

Shake and Bake!

[..]

www.Hardforum.com ...

• .oisyn
  • Laatst online: 15:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op dinsdag 29 januari 2002 13:33 schreef smvs het volgende:

[..]

geb datum: 01 april 1973
grapjas :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 13:54 schreef LuNaTiC het volgende:
HK --> LA
En toen reageerde smvs niet meer :+

Maar euh, die regels: die zijn toch glashelder? Die "This thread is gay" en "bobby the cat" plaatjes zijn gewoon ranzig irritant aan het worden, die hebben we nu wel gezien hoor |:(

En polls verneuken is ook wel uitgemolken onderhand. Ik geef toe dat een actie TMF Cyberchoise beinvloeden wel leuk is, maar het ging ons vooral om de kleine sites waar 50 reacties staan op een poll, het HK team komt ff langs en 1250 reacties staan er met als gevolg: compleet achterlijke uitslag.

Dat jij niet van polls houdt, betekent niet in dat je ze moet gaan verneuken. Wat je niet bevalt moet je negeren, niet verneuken.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• raptorix
Op dinsdag 29 januari 2002 13:45 schreef DeeJee het volgende:

[..]

Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over. Schrijf dan nix |:(

Ik vind het trouwens wel goed dat ze regels bepalen van wat wel en wat niet mag. Die plaatjes irriteerde een hoop mensen. Is nix mis mee om ze te verbieden..
Komop zeg, mijnheer loopt te klagen over het forum, mijnheer gedraagt zichzelf nogal aso met opmerkingen als warez moeten kunnen en polls verneuken is ok. En dan ook nog afvragen waarom er soms regeltjes moeten gemaakt worden?

En als klapper ook nog vertellen dat ik me moet gedragen, sorry maar daar zakt mijn broek van af.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 13:59 schreef OProg het volgende:

[..]

Als ik wel eens kijk is het nivo van bepaalde delen van FOK! lager dan van de HK :)

This thread is gay-plaatjes maken me geen zak uit, maar Bobby the kitten is echt leuk :P Een Bobby the Kitten op zijn tijd zou moeten kunnen, maar zonder zo'n verbod als dit blijven die plaatjes echt overal opduiken en dan is de lol er snel af :{
Misschien tricky van me om nu te zeggen, maar op z'n tijd is het natuurlijk wel leuk, maar het is gewoon heel irritant als je zo'n plaatje in iedere thread aantreft.

• bazs2000

bazs2000

Op dinsdag 29 januari 2002 14:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Komop zeg, mijnheer loopt te klagen over het forum, mijnheer gedraagt zichzelf nogal aso met opmerkingen als warez moeten kunnen en polls verneuken is ok. En dan ook nog afvragen waarom er soms regeltjes moeten gemaakt worden?

En als klapper ook nog vertellen dat ik me moet gedragen, sorry maar daar zakt mijn broek van af.
In zekere zin heb je gelijk, maar je liet jezelf zojuist wel heel erg kennen hoor.

• Grrrrrene
  • Niet online

[..]

Mwah, het was wel een behoorlijke flame :D Ik _had_ hier een note voor kunnen geven :) Ik heb er alleen overheen gelezen in de gauwigheid :P

• raptorix
Op dinsdag 29 januari 2002 14:24 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Mwah, het was wel een behoorlijke flame :D Ik _had_ hier een note voor kunnen geven :) Ik heb er alleen overheen gelezen in de gauwigheid :P
Het was in de huiskamah ;)

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 14:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het was in de huiskamah ;)
Neuu tis LA nu :)
Op dinsdag 29 januari 2002 14:21 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

En toen reageerde smvs niet meer :+
Hmmm
1. hij is geband of ge-ont-HK'd;
2. hij reageert alleen in HK (maar dan zou optie 1 weer actief kunnen worden);
3. Hij is echt weg gegaan :)
4. Hij heeft geen zin meer.

Stof om over na te denken >:)

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 14:21 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]
Maar euh, die regels: die zijn toch glashelder? Die "This thread is gay" en "bobby the cat" plaatjes zijn gewoon ranzig irritant aan het worden, die hebben we nu wel gezien hoor |:(
Dit is volgens mij het pedante toontje waar topicstarter zich aan ergert (ik ook );
een of andere moderator vind het maar niks, dus IS het niks... DUS verbieden we het maar!! |:(
Kom op man!
Ik ben blij dat iemand wil moderaten, maar krijg wel vaak de indruk dat sommigen dit doen om hun ego wat op te vijzelen.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik mag niet eens mensen afzeiken,
en warez mogen ook al niet :(

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ik vraag me af waar je vandaan haalt dat Grrrrrene de enige is die er een hekel aan heeft. Ik heb werkelijk al tientallen posts van users gezien die er een hekel aan hebben gekregen omdat het zo overdone is. En denk eens na, als ik 100x achter elkaar hetzelfde mopje vertel, lach jij er de 100e keer dan nog steeds om? Dan heeft men eerder zoiets van: ja rot nou maar even op met dat uitgemolken grapje

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 14:55 schreef Eggplant het volgende:

[..]

Dit is volgens mij het pedante toontje waar topicstarter zich aan ergert (ik ook );
een of andere moderator vind het maar niks, dus IS het niks... DUS verbieden we het maar!! |:(
Kom op man!
Ik ben blij dat iemand wil moderaten, maar krijg wel vaak de indruk dat sommigen dit doen om hun ego wat op te vijzelen.
Die plaatjes worden gepost OM het posten van die plaatjes. Als zulke dingen een doel op zich worden zijn ze FOUT en kan ik de moderators alleen maar gelijk geven.

Na 5 keer inladen van die foto's had ik het wel gehad hoor. Her zijn niet alleen de moderators die er last van hebben OOK veel users.

• OProg

OProg

Molletje

Op dinsdag 29 januari 2002 14:58 schreef OiSyN het volgende:
ik vraag me af waar je vandaan haalt dat Grrrrrene de enige is die er een hekel aan heeft. Ik heb werkelijk al tientallen posts van users gezien die er een hekel aan hebben gekregen omdat het zo overdone is. En denk eens na, als ik 100x achter elkaar hetzelfde mopje vertel, lach jij er de 100e keer dan nog steeds om? Dan heeft men eerder zoiets van: ja rot nou maar even op met dat uitgemolken grapje
Het viel nu nog wel mee. Nog niet iedereen had er last van. Dit is een soort preventieve maatregel. Hamers liepen op te duur pas echt uit de hand :{

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[..]

Kom op man!
Ahum. Als je denkt dat het komt omdat toevallig een mod daar zo over denkt, dan heb je het goed mis. Misschien dat er iets mis is met jouw voorstellingsvermogen, want ik krijg klachten van veel mensen die het ongelooflijk irritant vinden. Het is zelfs doorgestoten naar de techfora. Zie het als het hamer-verhaal.

Een moderator doet zn best om het forum leuk te houden, en dat doet ie door signalen van users op te pikken. Zo kan ie zien wat leeft. En toevallig hebben wij opgepikt dat veel mensen die plaatjes de keel uit beginnen te hangen. En dan heb ik het over dat die plaatjes bijna in elk draadje verschijnen, met daarna weer alle parodieën die je kan bedenken.

Sorry hoor, maar dat verneukt mijn insziens het draadje. Die plaatjes zijn grappig, en er loopt een heel topic over waar je lekker kan lachen (ik check het zelf ook, en ik vind ze stuk voor stuk humor).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op dinsdag 29 januari 2002 15:00 schreef OProg het volgende:

[..]

Het viel nu nog wel mee. Nog niet iedereen had er last van. Dit is een soort preventieve maatregel. Hamers liepen op te duur pas echt uit de hand :{
ja maar het hangt er natuurlijk ook maar net vanaf welke topics je opent he, ze staan natuurlijk niet in alle topics. En als je niet diegene opent waar ze wel in staan dan wordt het snel vervelend :)

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 14:58 schreef OiSyN het volgende:
Ik zei niet dat Grene de enige was (of wel??)
Let sowieso nooit op die namen; ben niet zo'n mod-groupy :P
En ik vraag me zelfs nu af wie Bobby the cat is, dus als jij hem al 100x hebt zien langskomen moet je misschien een wat minder achter die computer zitten??

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

[..]

Zeg dat dan volgende keer op deze manier. Dan is dat duidelijk genoeg!

Money for nothin' and your chicks for free

• OProg

OProg

Molletje

Op dinsdag 29 januari 2002 15:02 schreef OiSyN het volgende:

[..]

ja maar het hangt er natuurlijk ook maar net vanaf welke topics je opent he, ze staan natuurlijk niet in alle topics. En als je niet diegene opent waar ze wel in staan dan wordt het snel vervelend :)
Zat ik vorige week een draadje te lezen dat best aardig was: Ja hoor, 5e reply "this topic is gay", daarna een hele rits " :r " en topic ook meteen om zeep geholpen :{

Verwijderd

nav Lunatic:
Is het niet zo, dat je IRL ook mensen tegenkomt die met alle rages mee willen doen en tweehonderd keer de zelfde opmerking menen te moeten maken?
Die kun je toch negeren? IMO moet je daar geen sancties aan gaan verbinden.

• raptorix
Op dinsdag 29 januari 2002 15:07 schreef Eggplant het volgende:
nav Lunatic:
Is het niet zo, dat je IRL ook mensen tegenkomt die met alle rages mee willen doen en tweehonderd keer de zelfde opmerking menen te moeten maken?
Neu alleen kopstoot.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op dinsdag 29 januari 2002 15:05 schreef OProg het volgende:

[..]

Zat ik vorige week een draadje te lezen dat best aardig was: Ja hoor, 5e reply "this topic is gay", daarna een hele rits " :r " en topic ook meteen om zeep geholpen :{
ja okee, het zijn natuurlijk ook de reacties die op die plaatjes volgen, daar heb je wel gelijk in. Maar ja, dat krijg je als het vervelend wordt

• Grrrrrene
  • Niet online

[..]

Dat is dus niet waar, zoek in SU maar 's op "gay" en "bobby" en je ziet wat ik bedoel. Ik ben echt niet de enige die zich eraan ergert, maar in SU en LA is dit al enkele keren aangekaart en daarom hebben LuNaTiC, Llewella, HlpDsK en ik in overleg besloten ze te verbieden.
Kom op man!
:Z

• bazs2000

bazs2000

nav Lunatic:
Op een forum heb je tenminste de mogelijkheid dit tegen te gaan.
Ik wil ook niet continu hetzelfde zien/horen.
Vele mensen delen die mening, op een forum hoort zoiets niet. :)
En zeker niet op een techforum als GoT.
Misschien moeten er wat mensen volwassen worden/doen. :o

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 15:03 schreef Eggplant het volgende:

[..]

Ik zei niet dat Grene de enige was (of wel??)
Let sowieso nooit op die namen; ben niet zo'n mod-groupy :P
En ik vraag me zelfs nu af wie Bobby the cat is, dus als jij hem al 100x hebt zien langskomen moet je misschien een wat minder achter die computer zitten??
Ja hallo, deze regel is in HK ingesteld omdat HK overspoeld werd met bobby the cat plaatjes. Dit geldt niet voor het hele forum. Lees aub de draad voordat je blaat.

Je zegt BTW
en dan vind je het gek dat we dat lezen alsof jij denkt dat ik mijn eigen regels uitmaak en die er bij jullie doordruk?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nav Lunatic:
Basz beschrijft het al vrij treffend; ik wil hier nog wel aan toevoegen dat IRL toch anders werkt dan op een forum. Het negeren van die plaatjes gaat nogal moeilijk als jij denkt een leuk topic te gaan lezen en het draadje wordt verneukt door die plaatjes.

Want actie==reactie. Dus komt er één plaatje in een topic (waar dat 9 van de 10 keer dus niks mee te maken heeft). De tweede post een bobby the kitten plaatje. De derde een deze draad is een russische hoer... De vierde maakt daar weer een opmerking over ----> gevolg verneukt draadje, geirriteerde users, flamerig sfeertje.

En dat willen we nu voorkomen.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 29 januari 2002 14:56 schreef Nielsz het volgende:
Ik mag niet eens mensen afzeiken,
en warez mogen ook al niet :(
Ga ergens anders heen dan....
Ik heb medelijden met de HK mods. Die modderstroom valt niet te modden, en als ze modden dan kunnen ze het nooit goed doen.

Alsjeblieft zeg, die HK is maar bijzaak, maak er niet zo'n punt van. Het is en blijft een tech forum.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 29 januari 2002 15:21 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Ga ergens anders heen dan....
Ik heb medelijden met de HK mods. Die modderstroom valt niet te modden, en als ze modden dan kunnen ze het nooit goed doen.

Alsjeblieft zeg, die HK is maar bijzaak, maak er niet zo'n punt van. Het is en blijft een tech forum.
hij maakte maar een grapje ;)

Tis een schande Nielsz! ik heb nog geprobeerd om in te voeren dat het wel mocht, maar die flauweriken wilden niet :'( :+

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 15:24 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Tis een schande Nielsz! ik heb nog geprobeerd om in te voeren dat het wel mocht, maar die flauweriken wilden niet :'( :+
Zeik niet zo, je kunt nu toch de crewwarezfora in? CWF voor insiders :) Bovendien kun je op ftp://aphrodite.tweakers.net komen, HlpDsK heeft net weer wat divX geupload :9

<font color=gray> Niet serieus nemen aub </font>

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 15:32 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Zeik niet zo, je kunt nu toch de crewwarezfora in? CWF voor insiders :) Bovendien kun je op ftp://aprhodite.tweakers.net komen, HlpDsK heeft net weer wat divX geupload :9

<font color=gray> Niet serieus nemen aub </font>
maaktie nog een spelfout ook :D :X ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

kan wel zijn, maar het klopt wel :P
code:
1
2
3
Pinging aprhodite.tweakers.net [213.239.154.16]
Pinging aphrodite.tweakers.net [213.239.154.16]
Pinging blaataap.tweakers.net [213.239.154.16]

:)

• Bulldog
  • Niet online
<h1> Met een hamer past alles! :P</h1>

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:09

Arno

PF5A

Met HTML ook :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• IceStorm
  • Laatst online: 30-11 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zal mijn minder tactische opmerkingen voor me houden.. Hmm dan wordt deze post ook wat nutteloos :+

• Access
  • Laatst online: 25-11 23:53
Dus topics zoals:

"Wat is Britney toch een lekker wijf!"
"Post hier de lekkerste plaatjes van <noemiemand>"

Mogen wel ? (Wel lijkt mij)

En als iemand die plaatjes van "This topic is gay" veranderd naar "This topic is NOT gay" en dan toch in een zogeheten "GAY" topic plaatst, mag dat dan ook :??

Nee he ?

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 19:19 schreef Access het volgende:
Dus topics zoals:

"Post hier de lekkerste plaatjes van <noemiemand>"

Mogen wel ? (Wel lijkt mij)

En als iemand die plaatjes van "This topic is gay" veranderd naar "This topic is NOT gay" en dan toch in een zogeheten "GAY" topic plaatst, mag dat dan ook :??

Nee he ?
wat denk je zelf... jij hebt het toch niet helemaal begrepen volgens mij :7

• Access
  • Laatst online: 25-11 23:53
Op dinsdag 29 januari 2002 19:23 schreef Courage het volgende:

[..]

wat denk je zelf... jij hebt het toch niet helemaal begrepen volgens mij :7
Huh, iekke niet begraip !?

Jawel. Ik snap het wel. Laat ook maar.

Verwijderd

Laat ik het dan toch eens verduidelijken met een zelfde soort voorbeeld. Als jij in elke thread (of veel threads)

tegenkomt... dan is de lol er toch ook snel af :?
DAT is de strekking van die regels.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

d'r is sowieso al geen lol aan als iemand zegt "britney is een lekker wijf" :+

Pagina: 1