HCCnet>KPN netwerk Toeval??

Pagina: 1
Acties:

• Roelof
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-07 10:18

Roelof

Illustrious Wolf

Topicstarter
Is het toeval dat ik, sinds ik bericht heb gehad dat HCCnet samenwerkt met KPN, elke keer 4 keer of meer moet inbellen voordat ik een stabiele verbinding heb? De andere keren heb ik een paar minuten verbinding en wordt er dan weer uitgeknikkert. Eerder had ik daar lang niet zoveel last van. Nu krijg ik de indruk dat men achter de inbeldubbeltjes
aan is.
Hebben anderen hier ook last van?

Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.

Verwijderd

Is idd een vaker gehoorde klacht over HCCnet.

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 08:08
Nee hoor, op een paar keer na absoluut niet.
Voor die paar keer heeft HCC zijn excuses al gemaakt

:)

• Roelof

Roelof

Illustrious Wolf

Topicstarter
4Tune: hoezo excuses gemaakt?

Vanavond 3* ingebeld bij HCCnet, na hooguit 5 minuten er weer uitgeknikkert. Bij Myweb ingebeld= stabiele verbinding. Alleen wordt daar de snelheid van mijn toch al niet zo snelle verbinding geknepen.

P.S. dat was dus om 1.00 uur 's nachts, van overbelasting lijkt me dan ook geen sprake meer.

Verwijderd

Heb geen problemoos met HCCnet alleen zondag avond dan is het heel druk en kan je niet fatsoelijk i-netten.

Verwijderd

Is het niet het probleem dat HCC op het netwerk van telecom zit waar wxs en hetnet ook opzitten, mischien verklaard dit meer.

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:14

The End

!Beginning

Moet je niet bij HCCnet zijn... De OPTA heeft alle (nieuwe) lijnen toegekend aan de nieuwe (gratis) providers. Xs4all heeft hetzelfde probleem met een paar inbelnummers. Volgend jaar krijgen ze pas weer extra lijnen of zo.

• Roelof

Roelof

Illustrious Wolf

Topicstarter
Het probleem schijnt veroorzaakt te worden door de telefooncentrale in Hoogeveen. Mijn buren, bij planet, worden er ook steeds uitgeknikkert. 1 heeft naar de PTT gebeld en die zeggen problemen te hebben met die centrale. Ik gebruik nu myweb, die heeft zo'n 700032 nummer en dat gaat waarschijnlijk niet via Hoogeveen want daar heb ik wel een stabiele verbinding.

Pagina: 1