Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.
Nee hoor, op een paar keer na absoluut niet.
Voor die paar keer heeft HCC zijn excuses al gemaakt
Voor die paar keer heeft HCC zijn excuses al gemaakt
4Tune: hoezo excuses gemaakt?
Vanavond 3* ingebeld bij HCCnet, na hooguit 5 minuten er weer uitgeknikkert. Bij Myweb ingebeld= stabiele verbinding. Alleen wordt daar de snelheid van mijn toch al niet zo snelle verbinding geknepen.
P.S. dat was dus om 1.00 uur 's nachts, van overbelasting lijkt me dan ook geen sprake meer.
Vanavond 3* ingebeld bij HCCnet, na hooguit 5 minuten er weer uitgeknikkert. Bij Myweb ingebeld= stabiele verbinding. Alleen wordt daar de snelheid van mijn toch al niet zo snelle verbinding geknepen.
P.S. dat was dus om 1.00 uur 's nachts, van overbelasting lijkt me dan ook geen sprake meer.
Verwijderd
Heb geen problemoos met HCCnet alleen zondag avond dan is het heel druk en kan je niet fatsoelijk i-netten.
Verwijderd
Is het niet het probleem dat HCC op het netwerk van telecom zit waar wxs en hetnet ook opzitten, mischien verklaard dit meer.
Moet je niet bij HCCnet zijn... De OPTA heeft alle (nieuwe) lijnen toegekend aan de nieuwe (gratis) providers. Xs4all heeft hetzelfde probleem met een paar inbelnummers. Volgend jaar krijgen ze pas weer extra lijnen of zo.
Het probleem schijnt veroorzaakt te worden door de telefooncentrale in Hoogeveen. Mijn buren, bij planet, worden er ook steeds uitgeknikkert. 1 heeft naar de PTT gebeld en die zeggen problemen te hebben met die centrale. Ik gebruik nu myweb, die heeft zo'n 700032 nummer en dat gaat waarschijnlijk niet via Hoogeveen want daar heb ik wel een stabiele verbinding.
Pagina: 1