ik niet eigenlijk,
je kan wel goede vrienden online hebben, als je ze niet IRL kent.
het is natuurlijk wel leuk als je met mensen die je IRL kent, ook ff op internet kan chatten, maar das weer iets anders.
je kan wel goede vrienden online hebben, als je ze niet IRL kent.
het is natuurlijk wel leuk als je met mensen die je IRL kent, ook ff op internet kan chatten, maar das weer iets anders.
Een vriend van mij heeft wel zijn huidige vriendin via internet getroffen, ze hebben nu volgens mij 5 maand iets en het gaat rete goed (zeggen ze)
ja ik heb ook iemand leren kennen,maar ze wil mij niet zien,vind ze te gevaarlijk.
heeft ze natuurlijk gelijk in,maar hoe kan ik haar duidelijk maken dat ik het echt meen?
ideeen??
heeft ze natuurlijk gelijk in,maar hoe kan ik haar duidelijk maken dat ik het echt meen?
ideeen??
Verwijderd
Oh God ken ook zo'n verhaal over een gast in mijn klas met zijn vriendin. Is nooit wat geworden. Was leuk tot de foto's weet je.
Verwijderd
Conclusie: Stuur foto van een fotomodel en doe een meeting in de meest donkere locatie die je kan vinden in zwarte kleren met een zwarte zonnebril en hoed. Dat zou kunnen helpen
Ze gaan eigenlijk altijd af als je met foto's begint te smijten.
Misschien omdat je zo'n persoon als perfectie gaat zien, en daarna tegen valt.
Terwijl foto's een slecht beeld van Real Life geven vind ik.
Misschien omdat je zo'n persoon als perfectie gaat zien, en daarna tegen valt.
Terwijl foto's een slecht beeld van Real Life geven vind ik.
Ik heb wel diverse goede vriendinnen via het net gevonden (voor de duidelijkheid: ben ook vrouw). Dat werkt heel goed. Qua relatie weet ik het niet zo.
Een vriendin van mij had ook een vent via het net, maar ja, wel getrouwd zoals later bleek. Toch iets van gekomen, daar heeft ze tijdenlang gesukkeld en nu is het uit.
Een vriendin van mij had ook een vent via het net, maar ja, wel getrouwd zoals later bleek. Toch iets van gekomen, daar heeft ze tijdenlang gesukkeld en nu is het uit.
Pagina: 1