Ghosten van Netware volumes

Pagina: 1
Acties:

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 09:43
ej
ik weet niet waar ik dit moet vragen dus doe het in NT.

We moeten wat Netware (lite ;( ) volumes verhuizen voor een klant naar een andere HDD.
Ik heb Ghost gebruikt en volledige schijf gecloned, maar daar zaten de Netware volumes niet bij :(.

We gebruikten een wat oudere Ghost (5.1c)

Weet iemand een manier om volumes over te krijgen? of moeten we andere Ghost versie gebruiken?

thz

Verwijderd

voor zover ik weet is het enige backupprogramma die dat kan veriatas backup exec... (iig boven 8.0) moet je wel een extra license voor kopen.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm met backup exec moet dat kunnen, hoewel zelf nooit gedaan. Gewoon ALLES backuppen. Volumes maken op nieuwe HDD's en terugzetten.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 13:53 schreef KillerAce_NL het volgende:
Hmm met backup exec moet dat kunnen, hoewel zelf nooit gedaan. Gewoon ALLES backuppen. Volumes maken op nieuwe HDD's en terugzetten.
het gaat niet standaard... echt een additional license nodig (heb het toevallig net nog geinstalled hehe)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

PowerQuest Server Image kan gewoon netare volumes naar een image wegschrijven (geen NSS).

Braaikamer - Smoke&BBQ

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
Met Server Magic v3.0 of Server MAgic for Netware kun je dat doen. In de latere versie kunnen ook nss volumes gespookt worden maar met netware lite :P zal dat wel niet nodig zijn he'.

komt omdat ghost 5.1 een desktop versie is...

Verwijderd

Wij hebben een tijdje geleden Ghost voor Netware gekocht. (Helaas nog niet gebruikt). Dit is er speciaal voor gemaakt want met de standaard Norton Ghost werkt het inderdaad niet of niet goed.
Pagina: 1