[3c3fem656c] dos drivers?

Pagina: 1
Acties:

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 19:43

Gé Brander

MS SQL Server

Topicstarter
Ik ben op de 3Com site geen dos drivers tegengekomen voor de bovenstaande 3Com pcmcia kaart. Heeft iemand ervaring met deze netwerk/modem kaart om een installatie van een laptop via het netwerk te kunnen doen. Kortom: Zijn de DOS drivers hiervoor aanwezig?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
als je de drivers voor win95/98 download, dan zitten daar ook NDIS2 drivers in (met .dos extensie) deze kun je dus met de lan manager client (als het voor een microsoft netwerkbootdisk is) gebruiken.

wat voor netwerk heb je? windows based? netware based?..

do tell :)

A wise man's life is based around fuck you

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 19:36 schreef zwelgje2 het volgende:
als je de drivers voor win95/98 download, dan zitten daar ook NDIS2 drivers in (met .dos extensie) deze kun je dus met de lan manager client (als het voor een microsoft netwerkbootdisk is) gebruiken.

wat voor netwerk heb je? windows based? netware based?..

do tell :)
Windows based. Dus dan zou dat moeten lukken. Heb je er ervaring mee met dit type kaart? Ik heb gezien aan de specificaties dat het een 32bits kaart is i.p.v. 16bits en ik heb één keer eerder een 32bits kaart gehad en daar kon ik ook geen dos drivers voor vinden. Toeval of logisch omdat DOS 16 bits is? :?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op dinsdag 29 januari 2002 21:03 schreef c70070540 het volgende:

[..]

Windows based. Dus dan zou dat moeten lukken. Heb je er ervaring mee met dit type kaart? Ik heb gezien aan de specificaties dat het een 32bits kaart is i.p.v. 16bits en ik heb één keer eerder een 32bits kaart gehad en daar kon ik ook geen dos drivers voor vinden. Toeval of logisch omdat DOS 16 bits is? :?
dos kan prima met 32bits kaartjes werken, tenslotte kan ik ook mijn 32bit pci nic aansturen onder dos, en zelfs een 64bit scsi kaart.. maakt dus niks uit,

nee geen ervaring met die kaart nee, wel met nic's en dos drivers

A wise man's life is based around fuck you

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 21:05 schreef zwelgje2 het volgende:

[..]

dos kan prima met 32bits kaartjes werken, tenslotte kan ik ook mijn 32bit pci nic aansturen onder dos, en zelfs een 64bit scsi kaart.. maakt dus niks uit,

nee geen ervaring met die kaart nee, wel met nic's en dos drivers
Ik ga proberen. Mijn dank is groot voor deze info! :)