• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04-2025

mycosis

--------------

Topicstarter
Ik heb mijn oude Fuji FinePix1300 verkocht om een betere te kopen. Nu heb ik dit via de PTT (Rembours) laten doen. Maar na 15 dagen heb ik nog het geld niet ontvangen :(

Is dit normaal, of moet ik me echt zorgen gaan maken?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Het kan twee tot drie weken duren.. Even wachten nog dus. Bel ze anders even

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:08

BaRF

bijna kerst

hehe ah ok, ik heb ook een remboutje van €500 laten verzenden, maar de ptt moet natuurlijk eerst rente hebben op hun bankrekeningentje...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 20:18

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Als je over een week nog niets hebt, dan moet je je pas zorgen gaan maken.

Verwijderd

komt helemaal goed, ik heb ook weleens iets onder rembours verzonden en 2 tot 3 weken wachten is normaal hoor *D

Verwijderd

dat ligt eraan of die mensen meteen toen jij hebt het verstuurd betaald hebbe..ligt het op het postkantoor, en halen ze hem pas na een paar weken op kan het nog wel wat langer duren, maar door het bod genomen reken op 4 weken

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 20:18

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Op dinsdag 29 januari 2002 22:33 schreef kwaaaK het volgende:
dat ligt eraan of die mensen meteen toen jij hebt het verstuurd betaald hebbe..ligt het op het postkantoor, en halen ze hem pas na een paar weken op kan het nog wel wat langer duren, maar door het bod genomen reken op 4 weken
Dat is natuurlijk gemakkelijk te achterhalen door op www.tracktrace.nl te kijken en het pakketnummer en de postcode in te vullen...
Pagina: 1