Ik ben op zoek naar een nieuw stel speakers. Mijn voorkeur gaat uit naar 2- of 2.5-weg speakers. Dit omdat mijn kamer maar klein is (14m2), en verder denk ik dat in deze prijsklasse (max 500 Eur per stuk) er niet teveel
componenten in moeten zitten, want die kunnen dan haast niet van de kwaliteit zijn die ik zoek.
Tot nu toe heb ik op mijn lijst staan:
-B&W DM603 S2
-Chario Syntar 200T
-Dynaudio Audience 62
-Tannoy Definition D300
-Tannoy Saturn S6
Ik heb nu een Marantz cd-speler (CD 50) en een Harman-kardon (AVI 150) versterker, maar deze laatste zal na verloop van tijd vervangen worden, omdat hij onder de maat is voor de nieuw aan te kopen speakers.
Weten jullie nog andere speakers waar ik naar zou moeten luisteren of zouden jullie wel weten welke jullie zouden aanschaffen?
componenten in moeten zitten, want die kunnen dan haast niet van de kwaliteit zijn die ik zoek.
Tot nu toe heb ik op mijn lijst staan:
-B&W DM603 S2
-Chario Syntar 200T
-Dynaudio Audience 62
-Tannoy Definition D300
-Tannoy Saturn S6
Ik heb nu een Marantz cd-speler (CD 50) en een Harman-kardon (AVI 150) versterker, maar deze laatste zal na verloop van tijd vervangen worden, omdat hij onder de maat is voor de nieuw aan te kopen speakers.
Weten jullie nog andere speakers waar ik naar zou moeten luisteren of zouden jullie wel weten welke jullie zouden aanschaffen?