[AMDXP] Vage reden te late levering.....

Pagina: 1
Acties:

• chaser_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03-2022
Dit: "We "hadden" alles binnen, todat we ontdekten dat de CPU & cooler een fabrieksfout heeft. (versie 3 XP)"
kreeg ik in mijn e-mail box binnen van diegene waar ik mijn nieuwe computer heb besteld.

Hij zegt dus dat er een fabrieksfout zit in de proc.

Ik heb een Amd Athlon XP 1700+ besteld. Weet iemand hier iets meer vanaf dan alleen wat hij zegt?

Ik vind het namelijk nogal een lame excuus

Thanx Chaser

Verwijderd

Als je het mij vraagt is dit totaal gelul, want ik heb nog nooit gehoord van een fabrieksfout met de AMD XP! Volgens mij hebben ze gewoon even gewacht met bestellen omdat ze wisten dat deze week de prijzen van AMD omlaag zouden gaan, zodat ze minder inkoopkosten hebben en dus meer winst kunnen maken.

• chaser_
Jah, zoiets lijkt me ook wel.. Ik zal wel eens bij levering vragen wat er nou precies "mis" was met de proc.

Thanx voor je idee erover ;)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

mvds

Totally awesome!

EN dan ook nog een fout in de CPU en de cooler. Twee verschillende fabrieken. Welke fout kan er nou in de CPU en de koeler zitten???

• chaser_
Lijkt me dus ook wel, maar een paar mensen die mijn conclusie steunen kan natuurlijk ook geen kwaad B-)

L

Verwijderd

Fout in de cooler??? :D das wel een goede :P

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
zorgt die kapotte kooler dan voor warme lucht inplaats van kouwe tegen je processor??

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• chaser_
Nou, een kapotte koeler kan ik me ook wel voorstellen, en een kapotte proc ook wel, maar niet tegelijk en dat ze dan ook nog es van een ander merk zijn. Was het nou boxed, dan wel.... mischien ;)

In ieder geval denk ik dat de prijsverlaging van 17% hier wel iets mee te maken zal hebben. Ben in ieder geval bang van wel, of boos van wel :(

Bij de levering (5 februarie) zal ik het er toch nog es over hebben. En hem es ff diep in z'n ogen kijken.

In ieder geval bestel ik niet snel nog wat bij diegene (mag geen namen noemen he? :7)

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:23
Of misschien kon die gast de cpu tegen meer centjes kwijt aan iemand anders die hem PERSE direct nodig had.... :P
Pagina: 1