Zien hoeveel je download per dag

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bestaat er ook een tooltje om te zien hoeveel je nou per dag/uur/week etc. download (dus incl. surfen etc.)? Het liefst eentje die alles bewaard zodat je ook per week alles kunt zien.

Ik ben wel es benieuwd hoeveel ik nou per dag van het net af haal en hoeveel ik @home aan het belasten ben. ;)

Grtz, Rick

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat kan met DU meter, is wel te vinden op de meeste shareware sites

een voorbeeld
[img]"http://www.woortman.com/plaatjes/voorbeeld.jpg"[/img]

• Palomar
  • Niet online
thanx, dat was precies wat ik zocht.

• Unknown
  • Niet online
Ik heb je even gemaild :)

• Palomar
  • Niet online
Wat heb je gemaild? ik heb niks ontvangen...

• mowgli
  • Niet online
En hoe krijg jij dan te zien hoeveel je al gedownload hebt? want ik heb het proggie net gedownload maar ik krijg alleen te zien wat me upload snelheid op dat moment is en wat me download snelheid op dat moment is. Dus zou je alstjeblieft even kunnen uitleggen hoe je tezien krijgt hoeveel mb je al geupt en gedownd hebt? b.v.d.
:)

mazzel.

• mowgli
  • Niet online
Oeps laat maar ik was een beetje voorbarig(SORRY). Ik heb het al gevonden. Ik moest alleen ff verder kijken dan me neus lang is. :)

mazzel.

• Palomar
  • Niet online
Je klikt dus met de rechtermuisknop op het icoontje en kies dan 'Totals', voor de mensen die het nog willen weten...

Hij staat bij mij trouwens nu al (na 1 dag) op 74MB (gedownload)... :D

Hier kan wel weer een onzinnige topic over worden gestart.. "Hoeveel downloadt de Tweaker per dag?"... ;)

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00
ach ja.. voor degenen die zoiets leuk vinden, zal ik ff een screenshotje neerplanten. (als begin.. ik weet wel zeker dat er mensen zijn die meer traffic veroorzaken)
[img]ftp://pics:tweakers@212.187.22.147:2200/traffic.jpg[/img]

• Palomar
  • Niet online
Hoe krijg je dat voor elkaar?? 147Gig in een half uurtje.... of klopt er iets niet in die screenshot?

Verwijderd

heel leuk allemaal maar hoe zet je zoon blokje online.?? hoe maak je dat?

• Palomar
  • Niet online
gewoon een screenshot maken en uploaden naar een provider.. Let wel op dat niet iedere (gratis) provider (zoals xoom, fortunecity) het linken vanaf een andere pagina toelaat.

Verwijderd

dat uploaden snap ik.. Alleen hoe maak je een screenshot?? met dat knopje op je toetsenboard neem ik aan???? die werkt bij mij niet hij reageert niet als ik er op druk

• IceStorm
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je maakt een screenshot door op 'print screen' te drukken. Dan staat er op je clipboard dus een plaatje van je scherm. Dit kun je gewoon plakken in een nieuw page van paint shop of zo (gewoon elk programma, zelfs word ofzo ;) ). Dat plaatje opslaan, uploaden (dat snap je dus leg ik niet uit :) ) en hier in je post met HTML naar toe linken...
Helder???

oh ennuh om alleen active window te 'print screenen' klik je alt + print screen ...

[extra] Hmm hoe komt iemand in 8 minuten aan bijna 300 gig???? Met een getweakte 33k6??? :) (---> ja is grapje... DU meter is voor netwerk ok ok :)

• Timmey
  • Niet online
Of je doet gewoon: "Print Scrn -> Open je grafische progje -> Ctrl + V"

Komt op hetzelfde neer, maar mischien iets sneller :)

• Timmey
  • Niet online
Trouwens wel onwijs handig progje, springt ie ook automatisch aan als je gaat i-netten?

• Palomar
  • Niet online
hij staat altijd aan in de taakbalk. Wanneer je internet zie je de lampjes van up/downlaod branden en als je er op klikt zie je een venstertje/grafiekje met de snelheid. Je kunt ook nog het totaal etc. zien (zoals de screenshots)

• IceStorm

IceStorm

Ok T je hebt gelijk is hetzelfde en sneller ;).. maar ik was in een vriendelijke bui.. dus ik denk .. laat ik eens UITGEBREIDT vertellen hoe het zit :)

Maar uh.. hoe zit het nu met AcidBurn ???

• Palomar
  • Niet online
Dat is vast de datatraffic van een netwerk met heel wat pc'tjes eraan. Maar dan vind ik het nog veel... als ie niks zelf aan het plaatje veranderd heeft, heeft ie in max. 8 minuten 298 GB aan datatraffic veroorzaakt...

Verwijderd

ik snap de uitleg wel maar dat rot knopje op me toetsenboard werkt niet als ik erop druk :r :(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:36

Floor-is

5.2

Leuik, leuk leuk, weer meer stats, nou je wordt bedankt, ik was al verslaafd aan me koeien, nu ook nog zo'n DU meter... Nog ff en ik kan bijhouden hoeveel slagen/minuut het hart van me buurman maakt.
Plezier anyway

Bericht hierboven

Verwijderd

het is 298 MB en niet GB, nog steeds een hoop vind ik :)

Zie je de komma staan ?

• Palomar
  • Niet online
Nee hoor het is 298.000 MB = 298 GB. 298 MB is nog wel te doen (bijv. bestanden kopieren over het LAN, dat meet ie ook|.

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-08 12:22

Maf

Waar kan je zo'n DU-meter verkrijgen?

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Nou ik doe er al acht minuten over om een screenshot te maken, op te slaan, te uploaden en de post te maken, dus ik denk toch dat dat plaatje niet helemaal klopt :)

Verwijderd

sorry hoor maar ik ben het niet met je eens hij meet de MB's dan KB's en dan de Bytes .

dus het is 298 MB. Ik heb het zelf hier ook draaiend.

298 GB dat genereert de server van M$ niet eens in 8 minuten :)

als het GB's waren dan zou er 2 puntjes tussen zitten en een komma.

298.999.999,998
xxx.xxx.xxx,xxx

298 GB 999 MB 999Kb 998 Bytes

• Palomar
  • Niet online
volgens mij is het echt 298 GB .... maar dat is ontzettend veel en klopt het plaatje niet...

• IceStorm

IceStorm

Hmmm mensen.. er staat toch echt 298 Gb...
Geef me eens 1 goede reden waarom er 298 mb zou staan??? Ik bedoel ik heb DU-meter zelf ook en je kunt niet eens iets veranderen in grootte (mb of kb ofzo)....

Dus uh.. Acidburn.. hoe zit dit ?? Het zou wel HEEEEL zielig zijn om een plaatje te faken :)

Verwijderd

jullie zien het echt verkeerd hoor....

hehe ik moet lachen......

na de komma is het BYTES !

dus het is echt 298 MB

phew ik wordt er gek van

ga maar 298 GB downloaden dan zal je zien dat het zo eruit ziet.

298.000.000,000 of mail de programmer :)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

GB!

dit is 3.9GB:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/victim/dumeter.jpg
nou tevreden?

Verwijderd

ja ik ben tevreden wat er daar staat is 3,9 GB maar in de ander plaatje is het wel 298 MB

• Palomar
  • Niet online
Ik weet het nu nog niet. Ik denk nog steeds GB.. maar er zijn volgens mij ook verschillende versies van het programma. Bij alle screenshots hier staat de datum bijv. anders genoteerd ( / ipv. -, 00 ipv. 2000 etc.)

Bij mij staat er nu 25,34 MB op de teller, Ik heb 25 MB gedownload. Waarom zou er bij Acidburn dan zo'n groot getal staan als het 298MB is en niet gewoon 298,0 MB ????
En waarom staat er bij mij dan niet 25.000,00 MB???

• Palomar
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/rhpweb/dlteller.jpg

Dit staat er bij mij dus en ik heb 25MB dataverkeer..

Verwijderd

ja hmmmm bij mij staat 90.47 MB
ik verwacht dat als ik op 9999.99 MB zit dat ie dan 1.000.00 gaat of 1.000,00

das ff downloaden dus :) kijk of ik een paar mooie DivX films kan vinden.

datum is 4/23/2000

versie is 2.21 build 016C

• Palomar
  • Niet online
Mijn versie is 2.21 build 016B... zou dat het zijn..?

Verwijderd

Ik heb 2.1.0 build 17 B registerd version. :)

• IceStorm

IceStorm

Hmmm ok.. maar zelfs al is het 298 mb... das nog steeds 620 kb/sec 8 min lang (zonder screenshot maken + uploaden erbij).. Das zwaar goed.. :)

Acid HELP ONS !!!! ;)

• Timmey
  • Niet online
Ik hoor ineens allemaal maffe geluidjes terwijl ik aan 't internetten ben.

Hoort dat er ook bij?

• Palomar
  • Niet online
Ja dat kun instellen ja.. dat ie om de zoveel gedownloade KB een geluidje maakt. Kun je wel uitzetten bij Options, Notifications.

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00
ik zal het ff uitleggen.. het is dus echt wel krap 300 GB en niet MB.
maar de rotgein is: dit is dus echt niet binnen 8 min. erdoorheen gehaald, en ik heb ook niks verandert. om 1 of andere vage reden, blijft die "since" data van du-meter bij mij de daadwerkelijke, lokale tijd aangeven, ipv de tijd waarop ik ben BEGONNEN met het tellen van de data. die 300 gb is namelijk vanaf 11 november '99 :)
btw, die 8 min. heb ik erover gedaan om printscreen, paintbrush, opslaan, kopieren naar deze bak (du-meter staat op mijn server), met ulead iphoto expres er ff een jpgeetje van maken, en vevolgens te posten :)

• Palomar
  • Niet online
Ik heb nog even een mailtje gestuurd naar de makers (?) van DUmeter, maar die gast die mij antwoordde wist het volgens mij ook niet. Hij zei dat ie dacht dat het MB's waren, niet echt duidelijk dus...

• The End
  • Nu online

The End

!Beginning

De ene heeft Nederlandse toetsenbord instellingen 1.000,00 = 1000 Engels: 1,000.00 is ook 1000

• IceStorm

IceStorm

Ok weer een raadsel opgelost :)... ;) :)

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-08 18:17
En dit is dus 12,2 GB in minder als een maand :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wirehub.nl/~inc10897/du.jpg

• daaan
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

is er ook zo'n progje zodat je kunt zien hoelang je online hebt gezet die dag/maand/jaar/....?

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

Sorry sorry sorry jullie moeten me op me woord geloven. Ik ben me dumeter screenshot kwijt waar op mijn stand stond maar hij lag net een paar MB onder de Terrabyte! Wel over een iets langere periode moet ik zeggen. :) :) :)
Pagina: 1