Hoe kan ik een raport in cm indelen in plaats van pixels.
Is makkelijker omdat anders elke printer een andere print maakt
Is makkelijker omdat anders elke printer een andere print maakt
Exact expert nodig?
Bron: http://members.tripod.com/acha_ean/vb_12_lession/vel21.htmThe ScaleMode accepts values defined in Table 21.3. As long as you add the CONSTANT.TXT file to your application's Property window, you can use the named constants in place of the numeric values if you want to change the scale measurement.
Table 21.3. The ScaleMode values.
Value | Named Constant |Description
[...]
7 | CENTIMETERS | Measured in centimeters
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
NietOp dinsdag 29 januari 2002 13:10 schreef Saiya_Jin_Vegeta het volgende:
Waar kan ik dit dan instellen
Exact expert nodig?
Verwijderd
Och, Tsjipmanz is weer aan het zeiken! Lees het dan niet als je toch alleen maar zeikt! Deze persoon heeft een probleem en zoekt hier het antwoord, misschien weet hij niet met google om te gaan...Op dinsdag 29 januari 2002 12:08 schreef Tsjipmanz het volgende:
Binnen 20 sec gevonden met google:
[..]
Bron: http://members.tripod.com/acha_ean/vb_12_lession/vel21.htm
zelf voortaan ff iets beter zoeken aub
Als je mijn antwoord zou lezen zou je misschien erachter komen dat ik wel degelijk een poging doe op te helpen. De bedoeling van dit forum is echter dat mensen voordat ze een vraag stellen laten zien dat ze eerst zelf hebben gezocht om een antwoord. Als ze er dan niet uitkomen, kunnen ze het alsnog vragen.Op dinsdag 29 januari 2002 15:27 schreef lavapies het volgende:
[..]
Och, Tsjipmanz is weer aan het zeiken! Lees het dan niet als je toch alleen maar zeikt! Deze persoon heeft een probleem en zoekt hier het antwoord, misschien weet hij niet met google om te gaan...
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Verwijderd
En dat heeft deze persoon dan ook gedaan, en omdat hij er zelf niet uitkwam heeft hij het hier gepost. Ik denk namelijk niet dat hij iets zou vragen hier waar hij het antwoord al op weet...Op dinsdag 29 januari 2002 15:30 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
Als je mijn antwoord zou lezen zou je misschien erachter komen dat ik wel degelijk een poging doe op te helpen. De bedoeling van dit forum is echter dat mensen voordat ze een vraag stellen laten zien dat ze eerst zelf hebben gezocht om een antwoord. Als ze er dan niet uitkomen, kunnen ze het alsnog vragen.
Verwijderd