Ik probeer nu al eentijdje met BLOB's te werken in MySQL (wil een opdrachtgever graag). Ik heb op deze pagina www.phpbuilder.com/columns/florian19991014.php3?page=2 gekeken, en de scripts letterlijk gebruikt.
Maar het lukt me maar niet om plaatjes in en uit de DBase te krijgen.
Wat ik ervan denk te begrijpen is het volgende:
Dmv een formulier (file input object) wordt een binaire string (oid) naar het script gestuurd. Die string schop je door naar de DBase (het BLOB-veld).
Later haal je dmv een query diezelfde string op en die output echo je door naar de browser (icm met een Header met het juiste content type)
Helaas werkt dit bij mij dus niet....het INSERTEN lijkt te werken (in phpMyAdmin staat er een [BLOB] bij het veld) maar ik krijg er maar niets uit....
Kan iemand mij helpen door te vertellen waar ik de fout in ga?
Maar het lukt me maar niet om plaatjes in en uit de DBase te krijgen.
Wat ik ervan denk te begrijpen is het volgende:
Dmv een formulier (file input object) wordt een binaire string (oid) naar het script gestuurd. Die string schop je door naar de DBase (het BLOB-veld).
Later haal je dmv een query diezelfde string op en die output echo je door naar de browser (icm met een Header met het juiste content type)
Helaas werkt dit bij mij dus niet....het INSERTEN lijkt te werken (in phpMyAdmin staat er een [BLOB] bij het veld) maar ik krijg er maar niets uit....
Kan iemand mij helpen door te vertellen waar ik de fout in ga?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2