Hoi
Ik heb de search gebruikt en al heel wat programmatjes die ik daarbij heb gevonden maar nog steeds weet ik het type van mijn moederbord niet. En deze heb ik nodig om mijn bios te flashen, want ik zie deze als engiste verklaring nog waarom mijn pc steeds crasht tijdens het spelen van een spel. Dit zijn mijn specs.
An AMIBIOS ID String Was Detected:
61-1020-001437-00111111-071595-ALi1621
-- ---- ------ ------
| | | |
| | | Chipset/BIOS Info
| | Manufacturer ID
| Version Information
Processor & BIOS ROM Information
Manufacturer Code Detected: 1437 - PC CHIPS
Nu heb ik ook (heel erg handig) 2 handleidingen bij mijn mobo gekregen. De 1 is de handleiding van de m747 en de ander van de m726. Op het mobo zelf kon ik het type ook niet vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
BVD
[edit]
typo's
Ik heb de search gebruikt en al heel wat programmatjes die ik daarbij heb gevonden maar nog steeds weet ik het type van mijn moederbord niet. En deze heb ik nodig om mijn bios te flashen, want ik zie deze als engiste verklaring nog waarom mijn pc steeds crasht tijdens het spelen van een spel. Dit zijn mijn specs.
An AMIBIOS ID String Was Detected:
61-1020-001437-00111111-071595-ALi1621
-- ---- ------ ------
| | | |
| | | Chipset/BIOS Info
| | Manufacturer ID
| Version Information
Processor & BIOS ROM Information
Manufacturer Code Detected: 1437 - PC CHIPS
Nu heb ik ook (heel erg handig) 2 handleidingen bij mijn mobo gekregen. De 1 is de handleiding van de m747 en de ander van de m726. Op het mobo zelf kon ik het type ook niet vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
BVD
[edit]
typo's