Toon posts:

Game helm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Is dit wat?

Afbeeldingslocatie: http://www.shop.nl/photo/12152.gif

http://www.shop.nl/fo/shop.nl/index.jhtml?productId=480745&categoryId=2024189

lijkt me wel cool met flight simulator >:)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Whaha, vet :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 19:01

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik heb 'r wel 's wat reviews van gelezen, maar 't schijnt enorm kut te zijn (nekkrampen ed traden ook vrij snel op)

Specs

Verwijderd

het lijkt mij helemaal nix, want als je bijvoorbeeld naar links wil kijken, moet je hoofd ook naar links, en dan zie je vervolgens niet meer wat er op je scherm gebeurd.

en wat als je even achterom wilt kijken...?

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 22:30

NielsNL

DigiCow

Die heb ik thuis leggen...
Werkt wel grappig voor een daggie, maar wordt dan wel irritant...
Je moet de hele tijd met je hoofd bewegen, je krijgt er wel gigantische nek spieren van ;)
Hij was een tijdje terug te koop bij Bart Shit of zo, voor (toen nog) hfl. 35,-

Hij ligt nu permanent op de kast.

(Oh ja, je ken er ook je muis mee sturen, gewoon je hoofd bewegen, en het pijltje gaat mee.)

M'n Oma is een site aan het haken.

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik geloof dat intertoys die dingen oot verkocht voor 25 gulden. Je kan ook andere merken VR helmen kopen voor rond dezelfde prijs. Of het wat is weet ik niet.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Als je naar de PC dumpdag gaat kan je aan het einde van de dag die dingen vaak gratis meekrijgen. Vriend van me heeft er een (nick:Paella, pm hem maar)Hij vind het niet zo best.

Wel een leuk idee opzich.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:16
Inderdaad HeatWave, ik heb er een gratis gekregen op het eind van de dumpdag van de zomer (ik: "ik wil die graag kopen"; verkoper: "ach, neem maar mee!"). Leuk hebbedingetje, maar hij ligt inderdaad weer permanent op de kast, bijna net zo permanent als de Asus 3D bril die bij mijn videokaart zat.

No production networks were harmed during this posting

• MauriceM
  • Laatst online: 09-10-2012
Ik moet zeggen dat die asus 3d bril wel leuk werkt op een 21" monitor :)

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:08
Nu te koop voor €5 bij de Intertoys ...

-

• paella
Op dinsdag 29 januari 2002 12:32 schreef MauriceM het volgende:
Ik moet zeggen dat die asus 3d bril wel leuk werkt op een 21" monitor :)
Op mijn 19" ook wel hoor, maar om nou te zeggen dat je er mee blijft spelen... zoveel spelen ondersteunen het ook weer niet jammer genoeg.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 12:10

nexhil

BAM!

ik zag er op de HCC met wel 4 dozen in 1 hand mee lopen. ze waren toen Hfl 10,- niet normaal.

het is weer zo gadget die je 2 weken gebruikt en daarna uit elkaar haalt voor bruikbare onderdelen

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 22:55
Die krengen verkopen ze ook vaak op beursen... gaan ze voor 10,- over de toon bank... en nog worden ze niet veel gekocht...

Het lijkt me idd niet echt super die dingen...

Verwijderd

Topicstarter
hmmz, bestaat er geeneen met een ingebouwde vizier zodat je echt om je heen kan kijken.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

en je hebt er ook van die acceciores zoals zon soort rugtas met soort basspeaker die nabootst alsof je bijv neergeschoten word(hopen dat het idd een speaker is en geen gun)

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Dan ding is echt focking oud man, daar heb ik 2,5 jaar mee gespeeld toen ik me eerste pc kreeg. Wel leuk voor een paar minuten (zoals meerdere mensen al zeiden) maar daarna echt gewoon kl*te. Maar misschien zijn er wel veel nieuwere die wat bruikbaarder en lichter zijn.

• paella
Op dinsdag 29 januari 2002 20:28 schreef d_v_pelt het volgende:
hmmz, bestaat er geeneen met een ingebouwde vizier zodat je echt om je heen kan kijken.
Dan zit je bij de echte VR brillen, da's wat anders. Ze zijn er wel trouwens, alleen al voor een TV functie lijkt het wel wel gaaf. Maar ja... de kosten...

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

:P :P :P die dingen gingen voor FL 10,- over de toonbank bij de HCC-dagen, mijn pa heeft zoonding voor mijn broertje gehaald...echwaar je kan er nix me in games...gaar KUT
wat ik wel leuk vind is dat je je met je hoofd de muis kan bewegen (wat ook niet in Q3,Q2,CS enzo werkt) anders was et wel kwel...
Pagina: 1