Weet iemand waar ik zo'n extern USB rekje kan kopen. Ik wil er een 4xspeed brander indoen (IDE!!!) en dan die verbinden met de USB-poort op mijn laptop. En ook enig idee hoeveel die dingen kosten?
Niemand die hier iets over weet? Ik heb ze op alternate.nl zien staan maar ik weet niet of dat de goede zijn en die zijn vrij prijzig (bijna 100 euro).
Die zijn idd vrij prijzig. 100 euro is wel wat duur, zo rond de 80 euro is redelijk.
Wel ff uitproberen want bij een kennis lukte het niet.
Maar het was wel een oude brander dus misschien dat een brander met burn-proof of iets dergelijks wel werkt.
Wel ff uitproberen want bij een kennis lukte het niet.
Maar het was wel een oude brander dus misschien dat een brander met burn-proof of iets dergelijks wel werkt.
Senile! Senile Oekaki
Waar kan ik die dan verkrijgen voor zo'n 80 euro? Ik heb een philips 32x4x4 dus ik denk dat dat net moet lukken met usb 1.0
Snelheid is voor mij in dit geval niet zo belangrijk, als ik op 2xspeed zou moeten branden, het zij zo.
Snelheid is voor mij in dit geval niet zo belangrijk, als ik op 2xspeed zou moeten branden, het zij zo.
Verwijderd
Hou me ook erg aanbevolen voor tips, wil een USB HDD backup kastje hebben als alternatief voor een dure tape of datstreamer. Anybody?Op dinsdag 29 januari 2002 16:13 schreef Kerstmit het volgende:
Waar kan ik die dan verkrijgen voor zo'n 80 euro? Ik heb een philips 32x4x4 dus ik denk dat dat net moet lukken met usb 1.0
(EUR 80 klinkt al beter dan 100, maar kan dat niet gekker?!)
Verwijderd
is te koop bij de mediamarkt een freecom drive-kit in zowel een usb en parallel de parallel is wel goedkoper zo'n 68€
Ja hoooooo even .... die USB case van Alternate voor 97 Euro is een USB 2.0 case
Hier heb je een USB case voor 80 Euro
http://www.alternate.nl/cgi-bin/info/showtechdata.pl?artnr=T5UF04
Hier heb je een USB case voor 80 Euro
http://www.alternate.nl/cgi-bin/info/showtechdata.pl?artnr=T5UF04
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
[quote]Op dinsdag 29 januari 2002 21:48 schreef dreeke het volgende:
Ja hoooooo even .... die USB case van Alternate voor 97 Euro is een USB 2.0 case
Scheelt dat veel qua snelheid? M.a.w. is het de moeite die 20 EUR extra te spenderen aan een duurder kastje en een usb 2.0 controller extra aan te schaffen?
Scheelt dat veel qua snelheid? M.a.w. is het de moeite die 20 EUR extra te spenderen aan een duurder kastje en een usb 2.0 controller extra aan te schaffen?
[quote]Op dinsdag 29 januari 2002 21:48 schreef dreeke het volgende:
2.0 of niet, die bracket van ide->usb kost 97 euro helaas en dat is ook de enige die ze daar hebben. Want die goedkopere kan dus alleen een usb apparaat in, geen ide.
2.0 of niet, die bracket van ide->usb kost 97 euro helaas en dat is ook de enige die ze daar hebben. Want die goedkopere kan dus alleen een usb apparaat in, geen ide.
Pagina: 1