Sony Miniset dood?

Pagina: 1
Acties:

• Toni
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn vriendinnetje heeft een Sony Miniset MHC-1200 (heel lang geleden gekocht). En op een dag deed 'ie niks meer, ik heb 'm even open gemaakt, maar daar werd ik ook niet wijzer van. (In iedergeval geen brandlucht ofzo). Wanneer ik de set aansluit op de netspanning dan gaat het lichtje 'standby' wel branden, maar verschijnen er geen letters in het display (de tijd enzo). Op de powerknop drukken heeft ook geen zin, dan gebeurt er in iedergeval niets. Ik weet dat wanneer er een knopje vastzit en continu contact maakt, het systeem ook niet reageert. Maar dat is niet het geval.

Ik heb op de achterkant van de set ook een 'reset system' knopje aangetroffen. Maar ondanks vele malen dat knopje in gedrukt te hebben - geen resultaat.

Iemand ervaring met een dergelijke set en probleem?

Bij voorbaat dank!

We need more cowbell

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:28
Zekeringen al gecontroleerd? Meestal zitten er meerdere in. Controleer ook even of je aan/uit schakelaar wel goed contact maakt.

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
ff zekeringen bekijken.. wel eerst de stekker uit het stopcontact halen.. En anders wordt het tijd voor een nieuw setje.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©