Toon posts:

diskette station verkloot diskettes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon een el cheapo diskette station in mijn systeem zitten maar af en toe als ik iets op diskette wil zetten dan of gaat het helemaal niet en krijg ik de melding dat de diskette geformateerd moet worden of er gebeurt heemaal niks en ik blijf een zandlopertje houden.

Soms zegt windows dat het gelukt is (bij wijze van) en dan haal ik de diskette uit mijn pc en plaats hem in een andere en dan kan de diskette niet aangeroepen worden.
dus is er weer een diskette vernaggelt.
Ik gebruik trouwens windows xp professional

Mischien dat meer tweakers dit probleem hebben mogen ondervinden ;)
Diskette sattion is trouwens goed aangesloten.
Ik hebe r nog garantie op dus misschien is het slim om even naar de dealer met dit kreng terug te gaan?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Tuurlijk, en las je geen garantie hebt koop je ff een nieuwe. Die dingen kosten niks.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:59

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Altijd eerst garantie proberen te claimen voordat je zelf iets probeerd.
Schoonmaakdisk zou ook kunnen werken, maar als je die niet hebt zou ik er geen geld aan uitgeven.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 11:12 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Altijd eerst garantie proberen te claimen voordat je zelf iets probeerd.
Schoonmaakdisk zou ook kunnen werken, maar als je die niet hebt zou ik er geen geld aan uitgeven.
ok thx, dat wordt dus even langs de dealer want ik heb idd geen schoonmaakdiskette ;)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:59

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve