Als ik het spel wil installeren krijg ik deze foutmelding: windows cannot find 'Medal Of Honor Allied Assault_code.exe'. Make sure you typed the name correctly, and then try again. En daarna deze: The Registration number was not correct. Installation cannot continue. Wat moet ik hier aan doen? Heeft iemand misschien die file (Medal Of Honor Allied Assault_code.exe)?? Alvast heel erg bedankt!!
ff wachten, dan kan je hem kopen. BTW, ik denk dat er iets niet klopt in die filename, vooral die _code
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dat is het veschil tussen de FLT iso en de Deviance versie.
Kijk op je 1e cd of daar een map op staat met die .exe daarin.
Of het is een slechte rip.
Er zit als het goed is op de betreffende cd een map met daarin 3 files o.a die file die jij zoekt. Zo niet ? dan moet je maar gewoon braaf wachten tot ie uit komt
Kenners weten waarom
Verwijderd
Helpen met warez... stout stoutOp dinsdag 29 januari 2002 11:06 schreef KillerAce_NL het volgende:
Dat is het veschil tussen de FLT iso en de Deviance versie.
Iedereen heeft hem al, gedownload en betaalt er verder niks voor. En ik ben bereid er 100 piek voor te betalen, maar dan kan nou weer niet omdat ie nog niet uit is.
Ze soliciteren er wel zelf naar hoor, dat iedereen gaat downloaden... sjeez zijn die game-makers (onder andere EA) toch verschrikkelijk STOM!
Ze soliciteren er wel zelf naar hoor, dat iedereen gaat downloaden... sjeez zijn die game-makers (onder andere EA) toch verschrikkelijk STOM!
Niks stoutOp dinsdag 29 januari 2002 11:18 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Helpen met warez... stout stout
ten eerste medal of honor is al uit, ik heb 'm orgineel. als je dat ook had kon je 'm terugbrengen dus ik zie het probleem niet, ga naar de free record shop oid. en koop 'm ik kreeg er zelfs de video saving private ryan bij
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()