Ik ben op zoek naar de fire tube voor psp, maar die kan ik nergens vinden, weet iemand waar ik die kan downloaden? of heeft iemand die misschien?
sambal tandpasta?
WTF is de 'fire tube' ?
just wondering
WTF is de 'fire tube' ?
just wondering
Verwijderd
Google mensen, google!
Misschien is het niet DE fire tube, maar iig iets wat er veel op lijkt...
http://users.northnet.com.au/~robrow/bin/HFire.zip
kijk ook eens op pinoy7 of andere psp sites voor free tubes... grote kans dat daar iets bij zit wat je zoekt!
tubes = plaatjespenseel... 
Ik gebruik het nooit, maar je kan bijvoorbeeld met 1 muisklik een hele bloem neerplanten... standaard crap
Dan kun je ze beter zelf maken, dan is het nog een beetje je eigen creatie
Misschien is het niet DE fire tube, maar iig iets wat er veel op lijkt...
http://users.northnet.com.au/~robrow/bin/HFire.zip
kijk ook eens op pinoy7 of andere psp sites voor free tubes... grote kans dat daar iets bij zit wat je zoekt!
Hehe...Op dinsdag 29 januari 2002 10:54 schreef DeFeCt het volgende:
sambal tandpasta?
WTF is de 'fire tube' ?
just wondering
Ik gebruik het nooit, maar je kan bijvoorbeeld met 1 muisklik een hele bloem neerplanten... standaard crap
Dan kun je ze beter zelf maken, dan is het nog een beetje je eigen creatie
Verwijderd
Hij vroeg om een flame tube, geen flame WAROp dinsdag 29 januari 2002 11:20 schreef Tigereye het volgende:
Verwijderd
Hij vroeg om een fire tub, maar okOp dinsdag 29 januari 2002 16:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij vroeg om een flame tube, geen flame WAR
Maar aangezien dit topic al weer veel te lang hier staat, en iedereen daar een beetje niet goed van wordt (kijk maar in LA), staat ie in SU...
En btw, om nou zo gigantisch off-topic te gaan reageren, in een topic zoals deze... dat hoeft nou ook weer niet hoor
Wat een ge-oh. Maar ik vond enorm veel tubes
met 2 tellen Google, zal vast een flamewar-tube bijzitten..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()