Beste mensen,
Gisteren heb ik een vraag gelanceerd hoe ik een image file kan converteren naar een pdf file.
Daar weet ik nu dus het antwoord op en het is gelukt.
Maar mijn grootste probleem is het volgende.
Ik heb gewoon een A4tje met bijzondere text en logo`s gescand.
Dit wil ik precies zo laten en uit printen op een aantal zinnen en getallen na.
Die wil ik graag wijzigen.Maar ik krijg voor geen mogelijheid de tekst geselecteert waardoor ik het kan wissen en mijn eigen tekst en getallen er voor in de plaats kan zetten.Ik heb BCL DRAKE 5.0-Omni Page-photo Shop-Paintshop pro 7 alles er op los gelaten maar niks lukt.
Nogmaals het is voor mij belangrijk dat het gescande document (image)zijn orginele formaat en uiterlijk behoud op een paar text wijzingen na.
Ik ben een heel gelukkig mens als iemand me hier mee kan helpen.
Waarschijnlijk is het heel simpel maar ik kom er niet uit.
*BV een getal 20 midden in de tekst moet het getal 45 worden en dan ben ik klaar.
A.U.B help.
Gisteren heb ik een vraag gelanceerd hoe ik een image file kan converteren naar een pdf file.
Daar weet ik nu dus het antwoord op en het is gelukt.
Maar mijn grootste probleem is het volgende.
Ik heb gewoon een A4tje met bijzondere text en logo`s gescand.
Dit wil ik precies zo laten en uit printen op een aantal zinnen en getallen na.
Die wil ik graag wijzigen.Maar ik krijg voor geen mogelijheid de tekst geselecteert waardoor ik het kan wissen en mijn eigen tekst en getallen er voor in de plaats kan zetten.Ik heb BCL DRAKE 5.0-Omni Page-photo Shop-Paintshop pro 7 alles er op los gelaten maar niks lukt.
Nogmaals het is voor mij belangrijk dat het gescande document (image)zijn orginele formaat en uiterlijk behoud op een paar text wijzingen na.
Ik ben een heel gelukkig mens als iemand me hier mee kan helpen.
Waarschijnlijk is het heel simpel maar ik kom er niet uit.
*BV een getal 20 midden in de tekst moet het getal 45 worden en dan ben ik klaar.
A.U.B help.