De meeste mensen deugen!
Al deze overclock mensen hier hebben verstand van coolers dus jullie advies is goed waard voor iemand die niet veel van coolers weet. En als jullie zeggen dat hij bagger is, dan koop ik hem dus echt niet. Niemand
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Maar ik heb [nog] geen idee of ie goed is, zal vast wel goed koelen als ie tot 2,5 GHz gaat.
Dit is de link, ik wou hem kopen bij Einstein...enige adviezen of ervaringen mensen ?
De meeste mensen deugen!
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Ik heb geen ervaring met glacialtech. Ik denk dat de 2400 wel goed is, de 2300 is al aardig volgens Legion.
wijziging
Thnx !!!
De meeste mensen deugen!
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Maar de 1500 moet hij mijn XP wel kunnen laten draaien mannen...anyway, ik ben verkocht en ga hem nu bestellen...
(DAMN, keek net, bij Eynstein is hij te koop voor 20 euro, maar onder rembours moet ik er 32 euro voor dokken, kan ik hem niet gewoon komen halen
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
wat trekken we weer fel van leer. Zou mij niet verbazen dat die gasten info van AMD hebben over de warmteproductie van processoren, en op basis daarvan aangeven dat die koeler tot 2,5 GHz aankan. Wanneer AMD een XP op 2,5 MHz uitbrengt dus, en niet dmv. overclocken en Vcore verhogen of iest dergelijks...
Dat die processor dat nog niet kan zonder de VCore op te hogen daar kan die koelerfabriek toch niets aan doen?
Verwijderd
Daar kan die koelerfabriek niets aan doen nee. Maar ik denk gewoon dat je een XP op 2,5 GHz niet met lucht koeling voor elkaar krijgt. De 1900+ draait op 1,6 GHZ. 2,5 is toch wel heel veel meer. Dat lukt niet, behalve als ze heel slimme dingen gaan doen en 0.13 micron techniek gaan gebruiken.Op dinsdag 29 januari 2002 11:30 schreef abreemjathuis het volgende:
O,o,o
wat trekken we weer fel van leer. Zou mij niet verbazen dat die gasten info van AMD hebben over de warmteproductie van processoren, en op basis daarvan aangeven dat die koeler tot 2,5 GHz aankan. Wanneer AMD een XP op 2,5 MHz uitbrengt dus, en niet dmv. overclocken en Vcore verhogen of iest dergelijks...
Dat die processor dat nog niet kan zonder de VCore op te hogen daar kan die koelerfabriek toch niets aan doen?
Verwijderd
http://www.dansdata.com/coolercomp_p2.htm#ig2300
http://www.dansdata.com/coolercomp_p5.htm#ig3300
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1532&p=19 (2300)
Verwijderd
Point taken. Die .13 micron zal echt zo lang niet meer duren. Had AMD laatst zelf niet aangekondigd energie-zuinige procesoren te gaan maken? Ze moeten wel, want anders krijg je ze niet koud genoeg.Op dinsdag 29 januari 2002 11:37 schreef muaddib het volgende:
[..]
2,5 is toch wel heel veel meer. Dat lukt niet, behalve als ze heel slimme dingen gaan doen en 0.13 micron techniek gaan gebruiken.
Geloof me, die luchtgekoelde AMD processor op 2,5 GHz komt er heus wel....
Verwijderd
Die komt er zeker, maar om op dit moment te gaan adverteren met luchtkoeling van een XP op 2,5 vind ik niet kunnen.Op dinsdag 29 januari 2002 12:25 schreef abreemjathuis het volgende:
[..]
Point taken. Die .13 micron zal echt zo lang niet meer duren. Had AMD laatst zelf niet aangekondigd energie-zuinige procesoren te gaan maken? Ze moeten wel, want anders krijg je ze niet koud genoeg.
Geloof me, die luchtgekoelde AMD processor op 2,5 GHz komt er heus wel....
Verwijderd
Toen ik mijn huidig coolermaster kocht werd hij ook al geadverteerd tot Athlon XP 2000+, terwijl de snelste Athlon die toen was een Tbird 1400 was.Op dinsdag 29 januari 2002 12:35 schreef muaddib het volgende:
[..]
Die komt er zeker, maar om op dit moment te gaan adverteren met luchtkoeling van een XP op 2,5 vind ik niet kunnen.
Verwijderd
Hoe lamg geleden was dat? Toen was de Xp dus al in zicht. Wij weten nog niets over een 2,5 GHz AMD cpu, ik niewt iig!Op dinsdag 29 januari 2002 12:43 schreef abreemjathuis het volgende:
[..]
Toen ik mijn huidig coolermaster kocht werd hij ook al geadverteerd tot Athlon XP 2000+, terwijl de snelste Athlon die toen was een Tbird 1400 was.
Athlon Tb 1400 = 1400 MHz
Athlon XP 2000+ = 1667 MHZ
---------
267 MHz
AMD ??? 2500 = 2500 MHz
Athlon XP 2000+ = 1667 MHZ
---------
833 MHz
Snap je wat ik bedoel? Ik denk ook dat de 2,5 GHz AMD niet zo snel zal komen hoor.