modpoints worden niet meer (voldoende) aangevuld?

Pagina: 1
Acties:

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:56

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Vanaf afgelopen donderdag zit ik met een structureel tekort aan modpoints, het lijkt of er niet meer 'normaal' word aangevuld.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Woensdag  23 Januari 24  20 0 
Donderdag 24 Januari 42 101 0 
Vrijdag   25 Januari 27   1 0 
Zaterdag  26 Januari 18  33 0 
Zondag    27 Januari  8  14 0 
Maandag   28 Januari 23  23 0 
Dinsdag   29 Januari 11  25 2 
Totaal        153 217 2

had ik voorheen steeds rond de 200 punten, nu is dat nog slechts rond de 10 :'(

Is er iets mis?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zijn al meer vragen overgesteld in [topic=387980/1/200]
Het lijkt er op dat karma niet meer meegenomen wordt in de berekening voor nieuwe modpuntjes.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Bij mij werkt 't gewoon:

Dag
Modpoints
Moderaties
Ongebruikt
Woensdag 23 Januari
72
6
72
Donderdag 24 Januari
96
2
96
Vrijdag 25 Januari
120
0
120
Zaterdag 26 Januari
108
1
108
Zondag 27 Januari
44
0
44
Maandag 28 Januari
69
7
69
Dinsdag 29 Januari
75
0
75
Totaal
584
16
584

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 12:59 schreef Femme het volgende:
Bij mij werkt 't gewoon:
???
Een vraagje gaan bij jou de moderaties van de totaal scores af? je modpoints is gelijk aan je ongebruikt ongeacht het aantal moderaties.

De reden dat ik nog steeds denk dat er iets niet goed gaat is dat ik een tijdje geleden wat gepost had wat een +3 is geworden in in tegenstelling tot het verleden daar geen extra mod punten voor gekregen heb zover ik kan zien en dat ik vorige week negative scores had staan bij de niet gebruikte modpunten.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Bij mij werkt 't gewoon:
Bij mij niet dus (denk ik), of is het normaal dat je met een karma van 500+ slechts een stuk of 10 modpoints te verteren krijgt?

Het vreemde is ook dat ik na een aantal moderaties binnen een uur ofzo weer opnieuw een paar punten terug heb.
Dit effect repeteert, vandaar dat ik totaal op een dag wel meer kan spenderen dan de bewuste 10, maar niet teveel tegelijk :?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Bij mij niet dus (denk ik), of is het normaal dat je met een karma van 500+ slechts een stuk of 10 modpoints te verteren krijgt?
Al heb je 10000 karma, als je geen nieuwe karma oogst krijg je ook geen modpunten. Als ik meer dan 60 punten op een dag krijg dan moet het werken omdat je er maar maximaal 60 via het genereren van pageviews kunt krijgen.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
...als je geen nieuwe karma oogst krijg je ook geen modpunten...
Ok duidelijk en helder zo.

Wel vervelend dat je dus verplicht bent om zelf ook regelmatig te reageren omdat er karma geoogst moet worden.
Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van reageren om het reageren alleen, vaak sjouw ik draadjes door om de situatie een beetje leefbaar en on-topic te houden (TMF-style ;)), maar als karmahoeren noodzakelijk is om een voldoende hoeveelheid modpoints te genereren,

so be it...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:17

Beaves

Usque ad Finem

Precies, ik reageer vrij veel en ik heb daardoor +1000 modpoints die ik alleen nooit op krijg aangezien ik niet mag modden in draden waar ik al in heb gereageerd, wat er dus vrij veel zijn.

Ik heb dus modpoints over, die ik niet kan weggeven aan een andere TMF'er en dat is vrij jammer.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:45
Op dinsdag 29 januari 2002 18:53 schreef botoo het volgende:

[..]

Ok duidelijk en helder zo.

Wel vervelend dat je dus verplicht bent om zelf ook regelmatig te reageren omdat er karma geoogst moet worden.
Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van reageren om het reageren alleen, vaak sjouw ik draadjes door om de situatie een beetje leefbaar en on-topic te houden (TMF-style ;)), maar als karmahoeren noodzakelijk is om een voldoende hoeveelheid modpoints te genereren,

so be it...
Zonder reageren kan je anders nog altijd 7 * 60 = 620 punten per week verdienen als ik nog goed kan hoofdrekenen. Daar moet je aardig wat mee kunnen modden lijkt mij zo :).

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 21:01 schreef hielko het volgende:

[..]

Zonder reageren kan je anders nog altijd 7 * 60 = 620 punten per week verdienen als ik nog goed kan hoofdrekenen. Daar moet je aardig wat mee kunnen modden lijkt mij zo :).
back to school :) 7 * 60 = 420 :P

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Op dinsdag 29 januari 2002 21:13 schreef RobinVR het volgende:

[..]

back to school :) 7 * 60 = 420 :P
Hielko is gewend om te overclocken, dat weet je toch? :P

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
hmmmmz, modpoints overklokken. . .
})

en idd die 60 modpointskomenaanwaaienbijaanwezigheid zijn er ook nog, maar dan moet je wel erg lang op de FP ronddobberen?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1