Toon posts:

[cm] curbs case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand deze case?
Curbs 'gamma' type:13931

zou graag wat meer info hebben (vooral over het binnenwerk dus niet de standaard reclame gegevens.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
De enige info welke ik kan vinden is deze
Curbs International BV
010-4588839
010-4588940

Er moet toch meer te vinden zijn over deze case?
Beter nog, van alle CM freaks hier moet toch IEMAND deze cases kennen??????

Verwijderd

ik ken wel curbs kasten, ik weet alleen niet welk model jij bedoelt, desktop, midi ?
degene die ik heb gezien zijn redelijk zwaar uitgevoert maar van binnen iets minder afgewerkt (scherpe randjes enzo).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de bigtower uitvoering
Een omschrijving (bij benadering)
Dikke metalen behuizing, 5 * 5,25" eh ik geloof 5 * 3,5" (zit nu op school weet niet uit mijn hoofd) blikkerig van binnen vind ik persoonlijk meevallen, op front zitten enkele "bubbles" ter versiering.

Wat ik eigenlijk wil weten is of iemand ervaring heeft met het inbouwen van 5,25" apparaten in deze case, ik zoek 'mounting strips' (je kunt de HD's wel schroeven maar de CDspelers niet :( ) voor deze kast maar hier in groningen zijn geen bedrijven die me kunnen helpen, de breedte van deze bevestigingsraila moet 1,5 cm zijn en de strips die ik al geprobeerd heb zijn allemaal breder.
Ik ben van plan om deze case 'lichtjes' te gaan modden maar dan moet ik wel mijn apparaten kunnen inbouwen.
Alle NETTE oplossingen zijn welkom maar het liefts heb ik officiele "rails" (mag wel iets kosten)

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 11:27 schreef glo0mdud3 het volgende:
blablaba
op front zitten enkele "bubbles" ter versiering.
als ik het me goed kan herinneren zaten in die bubbles toch kleine gaatjes om lucht aan te kunnen zuigen?

• loquitos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

ik probeer de site www.curbs.nl maar krijg helaas niets te zien. Althans dat is de officiele site van Curbs International hier in nederland. Wellicht dat jij meer geluk hebt en daar een paar pics kan vinden. Suc6

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

Verwijderd

Topicstarter
Nee, deze bubbles zijn gewoon ronde holle vormen zie deze onduidelijke foto die ik vond op het net http://www.lo.nl/hybsyst.htm het gaat om die kast maar dan met 5*5,25" hier wil ik mijn cdspeler en brander in hebben..... HELP??

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de site www.curbs.nl ook al geprobeerd maar deze bestaat niet meer (hun mail werkt ookt niet)

Daarom vraag ik nu jullie hulp, het zoeken levert me gewoon echt nix op.

Verwijderd

Topicstarter
Ehh.. jullie mogen ook posten hoor....

Vooral mensen met goede ideeen :)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
kep nog een paar van die kasten staan die ik niet meer gebruik. zal eens kijken of ik de rails nog kan vinden

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het echt geweldig vinden als je me kunt helpen, ik vind het een leuke kast (groot genoeg voor mij :) en als ik hem verder inelkaar kan zetten kan ik beginnen hem te modden, dan kan ik ook eens wat pics posten hier :)

Verwijderd

Topicstarter
Als iemand een serieuze oplossing heeft:

chillerzz@home.nl

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Wij hadden die kasten vroeger op mijn werk, de leverancier is alleen falliet gegaan, van die strips heb ik wel voor je.. Waar woon je ergens?

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig!!!!!!
Ik woon in Groningen, als je me een e-mail stuurt dan mail ik mijn adres wel. (beetje lullig om mijn adres hier te gaan publiceren)

mijn E-mailadres is: chillerzz@home.nl

Verwijderd

Topicstarter
Of werkt dat niet zo???
Ik weet het anders ook niet maar mijn adres hier neerzetten lijkt me nogal onlogisch.. :?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer posten?

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik heb je gemaild, maar mail je denk ik pas na het weekend terug. Als ik vanavond thuiskom uit me werk gaat de pc namelijk de doos in. Ik ga naar drome! Verder hoor je het dus wel.....

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
Mij hoor je niet klagen, ben allang blij dat je me kunt helpen.

PS! HAVE FUN AT THE DROME :)
Pagina: 1