[php] editplus, autocomplete???

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:29

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

ja vraag het toch maar hier...

zijn vast en zeker mensen die hier editplus als editor gebruiken...

nu was ik ff op de site van editplus aan het kijken : http://www.editplus.com en daar stonden files bij om als je php gebruikt, dat je autocomplete krijgt...

ik dus dit gedownload, dit ingesteld, editplus paar x opnieuw opgestart, maar niks van autocomplete???? hier wordt toch onder verstaan dat als ik iets typ dat het wordt aangevuld?? dus begin van een functienaam, dat ik de rest in een lijste krijg? of vergis ik me hier nu helemaal in?

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
Op dinsdag 29 januari 2002 09:13 schreef HenkS het volgende:
hallo,

ja vraag het toch maar hier...

zijn vast en zeker mensen die hier editplus als editor gebruiken...

nu was ik ff op de site van editplus aan het kijken : http://www.editplus.com en daar stonden files bij om als je php gebruikt, dat je autocomplete krijgt...

ik dus dit gedownload, dit ingesteld, editplus paar x opnieuw opgestart, maar niks van autocomplete???? hier wordt toch onder verstaan dat als ik iets typ dat het wordt aangevuld?? dus begin van een functienaam, dat ik de rest in een lijste krijg? of vergis ik me hier nu helemaal in?
meestal word dat ermee bedoel ja.
dus je kunt er voor 99% van uitgaan dat dat hier ook zo is.
zit er geen readme bestandje bij misschien voor troubleshooting, of een FAQ op de editplus site?

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

Werkt hier wel: function [spatie] en bij bouwt de complete syntax van een PHP functie. (het werkt dus niet met dropdown lijstjes)

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
nee helemaal niks, downloaden, dan kun je bij opties dat bestand selecteren, dan is er zelfs nog een optie om that kind of files te 'ververzen' en dan nog niks.... :?

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
mmm werkt nu ook, ik gebruikte net 2 functies die niks deden....