[wc] Zijn deze "clamps" in NL te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 13:15

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Weet iemand of deze dingen in Nederland te koop zijn?

http://www.insanewb.com/WBLUNASIO/Ver14/agganci2[1].jpg

Ik moet nl. zoiets hebben, omdat een "normale" clamp (dus die alleen om het middelste pinnetje zit bij je socket) bij mij denk ik binnen een week afgebroken is (waterblok van 750 gram :P :P )

edit: plaatje doet het niet vanwege [1] in filename.... :( (bij cut 'n paste doet ie het wel)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Afbeeldingslocatie: http://www.insanewb.com/WBLUNASIO/Ver14/agganci2%5B1%5D.jpg

Geen id :)

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
[off-topic]
Heej... Een Deventenaar!
[/off-topic]
Thnx voor de img-fix....

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Ziet er redelijk zelfgemaakt uit, toch :?

Verwijderd

Nee.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:37

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 29 januari 2002 08:56 schreef Aico het volgende:
Nee.
Spannend ding, breekt je core, of je blokje eerst :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Eventuele links naar vergelijkbare producten (die dus wel in NL te krijgen zijn) zouden ook wel welkom zijn hoor!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 08:59 schreef nigelator het volgende:

[..]

Spannend ding, breekt je core, of je blokje eerst :P
Voor mij weinig core-breken (celly 400, core? :? :? )

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 08:49 schreef Skef het volgende:
Weet iemand of deze dingen in Nederland te koop zijn?

http://www.insanewb.com/WBLUNASIO/Ver14/agganci2[1].jpg

Ik moet nl. zoiets hebben, omdat een "normale" clamp (dus die alleen om het middelste pinnetje zit bij je socket) bij mij denk ik binnen een week afgebroken is (waterblok van 750 gram :P :P )

edit: plaatje doet het niet vanwege [1] in filename.... :( (bij cut 'n paste doet ie het wel)
Kinky hoor :P

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Weet nou niemand wat over dit soort dingen op de vroege ochtend?

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 00:42

aKra

Intentionally left blank.

Volgens mij is die ook zelf gemaakt ja...

Intentionally left blank.

Verwijderd

Lijkt me vrij makkelijk te maken ja. 1 plaatje staal van school, 3 schroeven van school, en 1 stalen balkje van school, goedkoper kan het niet ;).

Verwijderd

Kom op Skef, Wees eens creatief..
Op dinsdag 29 januari 2002 10:41 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Lijkt me vrij makkelijk te maken ja. 1 plaatje staal van school, 3 schroeven van school, en 1 stalen balkje van school, goedkoper kan het niet ;).
btw, Skef komt alleen nog op school waarschijnlijk om zijn diploma op te halen :)

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 11:00 schreef Fatal_Error het volgende:
Kom op Skef, Wees eens creatief..
[..]

btw, Skef komt alleen nog op school waarschijnlijk om zijn diploma op te halen :)
idd....

weinig school meer voor mij :) :)

Maar de standaard-clamps zijn allemaal tot 30mm ofzo, terwijl mijn blokken 35-36mm hoog zijn >:) >:)

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Een klein schopje, omdat ik er nog niet helemaal over uit ben wat ik nou ga doen........

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik denk dat je toch echt zelf aan de slag moet gaan, is niet onwijs moeilijk te maken volgens mij, alleen ff goed meten :D

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Het lijkt me op zich niet zo heel moeilijk maken, alleen om dat onderste randje eruit te frezen, daar loop ik dan vast (heb alleen een houtfrees :P :P )...

Kan niet iemand even een grote serie van deze dingen maken? >:) >:)

Pagina: 1