Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Samen staan we sterk!
Maar om nou te zeggen dat je een kast helemaal niet wilt omdat iedereen hem heeft vind ik iets tever gaan
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
ehm ... jah.Op dinsdag 29 januari 2002 08:06 schreef IkBenAlles het volgende:
Ik ben zelf sowieso tegen Chieftec omdat het niet meer origineel is maar als je er een koop neem dan de onderste...
Dan moet ik ook maar geen AMD of Intel meer kopen ...
Want dat is ook niet origineel meer
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Een raampje in je kast...
met een lampje erachter...
en blauwe ledjes
aaargh
Op dinsdag 29 januari 2002 08:06 schreef IkBenAlles het volgende:
Ik ben zelf sowieso tegen Chieftec omdat het niet meer origineel is maar als je er een koop neem dan de onderste...
Mee eens, die ga ik ook halenOp dinsdag 29 januari 2002 10:15 schreef Freez het volgende:
ik heb het kleinere broertje van de bovenste, zeker een aanrader, lekker ruim en ziet er nog mooi uit ook. de onderste vind ik een beetje vreemde vorm hebben aan de onderkant
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Ja dat vind ik nou ook! Chieftec kast, Papst fans, windowmod, CCFL's, LEDjes, glowpads, waterkoeling (en als je dan echt een lamer bent steek je er twee 172w peltiers tussen), paintjobs.....het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig aan het oc-en/casemodden is! Tss tis wat.Op dinsdag 29 januari 2002 08:11 schreef nickv het volgende:
Ik vind het ook beter om de onderste nemen, die heeft bijna niemand.
En overclocken heeft trouwens helemaal geen zin!
Owjee...ik moet er snel vandoor want de Vobis gaat zo open. Die nieuwe Highscreenkasten zijn echt dolletjes!
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
Ben al aardig wat rare statements tegen gekomen in deze thread dient gezegt te worden
Maar het is maar net wat je wil...
Groot & ruim of klein & fijn
Zo we zijn weer in de bijdehand modusOp dinsdag 29 januari 2002 10:40 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou ook! Chieftec kast, Papst fans, windowmod, CCFL's, LEDjes, glowpads, waterkoeling (en als je dan echt een lamer bent steek je er twee 172w peltiers tussen), paintjobs.....het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig aan het oc-en/casemodden is! Tss tis wat.
En overclocken heeft trouwens helemaal geen zin!
Owjee...ik moet er snel vandoor want de Vobis gaat zo open. Die nieuwe Highscreenkasten zijn echt dolletjes!
Maar wat vindt je snars ?
Ik heb em zelf ook, maar dan in midi vorm.
Je kunt je LCD ook in het deurtje doen he.
De achterkant van je LCD mooi wegwerken da wordt dat wel stoer.
http://www.envador.com/Photos/ToiletPC
(mijn tip: neem de onderste, die zou ik zelf ook kopen)
kijkt u maar:
hijs nog niet helemaal af, maar dat komt nog
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Houd er alleen wel rekening mee dat er een levertijd op zit. Het is namelijk een nieuw model en nog niet in voorraad. Dit duurt waarschijnlijk nog 1 - 2 weken!
Wat voor LCD is dat? Een 4x40?Op woensdag 30 januari 2002 00:01 schreef Sacrosanct het volgende:
ik heb vandaag toevallig in de bovenste (high tower versie) een lcd'tje inbebouwd, past precies.
kijkt u maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hijs nog niet helemaal af, maar dat komt nog
Verwijderd

die is wel mooi
ff ontopic,
ik heb allebij die kasten gezien/aangeraakt maar 1 ding zeg ik je: die onderste ziet er mooi op foto uit maar is het niet. ga eerst maar naar memo ofzo naar die case kijken
Verwijderd
Machtig ding man.
Die onderste Scorpio vind ik een lelijke pens hebben.
Ook hoe ik mijn LCD kan gaan inbouwen ...
Nou nog even een vraagie, ik wil er dus 4x Delta FFB0812EHE
fans inhangen. De befaamde Delta 80HP met 80CFM.
Alleen zijn deze 38mm dik, weet iemand of deze makkelijk zijn in te bouwen in de kast ?
Ik denk dat we binnen 1 week een nieuw topic van je kunnen verwachten. "Mijn kast maakt zo'n herrie, hoe krijg ik hem stil?" Lekkere koele PC ok, maar 4 HP's erin? Zware overkill imho. Zeker omdat je die dingen ook nog eens op 5 of 7 volt gaat zetten omdat je anders geen spel kan spelen en geen film kan kijken door de herrie. Waarom geen stillere fans op 12 volt? Dan maar minder CFM.Op woensdag 30 januari 2002 11:48 schreef TheDarkLord666 het volgende:
het wordt dus de bovenste ... gister even besproken.
Ook hoe ik mijn LCD kan gaan inbouwen ...
Nou nog even een vraagie, ik wil er dus 4x Delta FFB0812EHE
fans inhangen. De befaamde Delta 80HP met 80CFM.
Alleen zijn deze 38mm dik, weet iemand of deze makkelijk zijn in te bouwen in de kast ?
ging fout met connectie ...
Nee hoor ...Op woensdag 30 januari 2002 13:15 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ik denk dat we binnen 1 week een nieuw topic van je kunnen verwachten. "Mijn kast maakt zo'n herrie, hoe krijg ik hem stil?" Lekkere koele PC ok, maar 4 HP's erin? Zware overkill imho. Zeker omdat je die dingen ook nog eens op 5 of 7 volt gaat zetten omdat je anders geen spel kan spelen en geen film kan kijken door de herrie. Waarom geen stillere fans op 12 volt? Dan maar minder CFM.
Ik heb nu ook een 100mm fan uit me BADKAMER als intake...
die maakt al aardig wat herrie.
En dan issie idd lekker koel, en als ze op 7v draaien is de herrie niet zo heel erg. Daar wen je aan hoor.
En ik wil niet minder CFM's ik wil koelte in mijn kast.
En dat kan alleen maar als de fans wat herrie maken
ik heb deze maar dan zonder deurtje
Misschien dat ik ooit nog een koop met een deurtje voor een extra systeem...
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Verwijderd
dus de DA maar gekocht en ben er zeer tevreden over

Nog maar eens, is dat een 4x40? Die heb ik hier nl ook, en dat zal niet misstaan in die chief denk ikOp woensdag 30 januari 2002 00:01 schreef Sacrosanct het volgende:
ik heb vandaag toevallig in de bovenste (high tower versie) een lcd'tje inbebouwd, past precies.
kijkt u maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, idd dat is een 4x40, en hij past precies (na wat bijwerken van de deur)Nog maar eens, is dat een 4x40? Die heb ik hier nl ook, en dat zal niet misstaan in die chief denk ik
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
mooi is altijd te makenOp dinsdag 29 januari 2002 08:12 schreef Metal-Kool4 het volgende:
de onderste nemen , ziet er ook mooier uit
is de bovenste niet beter met zijn airflow ik vind die onderste helemaal zo dicht zitten aan de voor kant
daarom ga ik toch voor de dragon serie...
de bovenste dus.
Eind van de maand gaat ik em bestelle ...
En dan meteen onder de dremel, modde dat ding
Is het een standaard 340 Watt ???
Whatever........
Kan ook voor de enermax gaan, maar dat is 65Euro meer ...
Whatever........
Als je slim bent vraag je eerst bij Memo gratis een Powerpas aan. Je wacht een paar dagen op je powerpas met een cheque ter waarde van € 10,= je loopt naar Memo en haalt daar die kast met voeding voor (€ 115 - € 10 ) € 105,=. SimpelOp dinsdag 05 februari 2002 23:09 schreef TheDarkLord666 het volgende:
waar hebbie um besteld ?
btw. Ik heb nix met Memo te maken hoor, alleen zelf daar mijn Chieftecje gehaald.