Casema modem

Pagina: 1
Acties:

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Topicstarter
Eej... wat ik heb zodra het druk wordt op casema: gaat het netwerklampje de hele tijd aan en gelijk weer uit. Hebben meer mensen dit of is er iets vaag aan de hand? Of duidt het gewoon op het overbelaste netwerk van Casema (dan moet je toch een poot hebben om op te staan bij een klacht ofzo???)
Hebben meer mensen dit, of zijn er mensen die meer weten van het Demos-systeem??

Verwijderd

Dit is 'normaal'. Iedereen heeft dat met die modems. Gewoon overbelasting van het netwerk. Maarja, nergens staat dat het netwerklampje niet mag knipperen. Dus je hebt nogsteeds geen poot om op te staan. Sorry!
Ik zit met hetzelfde probleem.

Groetjes
Henny

Verwijderd

Even ter bevestiging, ik zit hier in Noordwijkerhout en ook ik mag meegenieten van het 'Disco-Light'. Met name aan het eind van de middag en begin van de avond doet dit symptoon zich voor, uiteraard gepaard met trieste snelheden. Wel eens gebelt met de Helpdesk en werd met allerlei vage verhalen het bos ingestuurd. Dus ik heb me er maar bij neergelegd.
Ook een kennis van me, woont in Sassenheim, heeft het genoegen van het fraaie lampje. De problemen zijn bij Casema bekent en men schijnt er toch wel aan te werken, dus laten we maar hopen dat het een tijdelijk euvel is.

Maar als ik je een tip mag geven ga gewoon 's-nachts van 2 to 5 op het internet surfen, dan zijn de snelheden niet eens onaardig.
Tja, meer nuttige tips kan ik echt niet bedenken, maar als je meer constantere resultaten wilt krijgen uit het modem probeer dan eens een grote voorhamer, dan weet je tenminste zeker dat je continu 0k/sec
kan verwachten!!!!

GrTnX Corleone.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 16:36

Floor-is

5.2

Je krijgt alleen nog maar dit sootr mailtjes:

Het probleem dat u beschrijft is bekend bij ons, er wordt gewerkt aan een
oplossing.

Met vriendelijke groet,
Mark Rotteveel
Casema Internet Helpdesk

fdiemel@casema.net wrote (Mon, Apr 17 2000 16:40:40):

> Hallo beste mensen van de servicedesk, helpdesk of whatever...
>
> Waarom krijg ik elke keer Server timeouts en berichten dat de server opnieuw
> is ingesteld? Doe ik het fout of heeft de server het gewoon weer eens erg
> druk? P.S. Ik ben nu ±1uur en 45 min online: 4.860k bytes ontvangen, dat is niet > echt veel...
>
> Aub hulp.

Bericht hierboven

• valkenier
  • Laatst online: 20-08 15:11
Er staat wel in de cablewanadoo folder die ik bij het modem kreeg:

netwerk error (kleur geel) uit: goede verbinding ,met het kabelnetwerk

aan: verbinding functioneert niet goed

knippert: gedurende langere tijd, waarschijnlijk een storing in de retourweg van het kabeltelevisienetwerk.

korte tijd mag blijkbaar volgens casesam.

Verwijderd

Mij modem is zelfs een keer ONTPLOFT :( !!!

Verwijderd

Nou, Milkman als je modem al een keer ontploft is dan zal hij kennelijk wel overbelast zijn geweest door die enorme downloadsnelheden, die je ermee haalde. Gelukkig hoeft de gemiddelde user daar niet band voor te zijn, dat is praktisch uitgesloten!!!!

Toch geloof ik dat Casema het lek wel boven krijgt, een kwestie van tijd. Maar als het te lang duurt dan zullen ze het wel merken, dat zodra de KPN met een FlatRate abbonnement komt iedereen massaal zal overstappen.

GrTnX Corleone.

• valkenier
  • Laatst online: 20-08 15:11
KABOEMMM!!! wauw...

wat zei casema?
Pagina: 1