Toon posts:

[Feature request PW] I-Pay/SET

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om bij de winkels in de pricewatch het I-Pay/SET logo te zetten als het mogelijk is om daarmee te betalen?

Er zijn nu nog niet zoveel winkels waarmee het mogelijk is die in de PW staan, maar als ik kijk naar de hoeveelheid winkels die inmiddels bij SET aangesloten zijn zal dat wel veranderen.

Zo maak je ook meteen een beetje reclame voor deze _erg_ veilige betalingsmethode.

Kijk hier voor een lijst met alle winkels die er tot nu toe bij aangesloten zijn.

Het is maar een idee :)

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, zal wel geen goed idee zijn dan :?

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:28
* Hielko heeft geen flauw idee wat I-Pay is...

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 12:00 schreef hielko het volgende:
* Hielko heeft geen flauw idee wat I-Pay is...
Mecallie geeft zelf al een URL aan.
www.i-pay.com
I-Pay is de betaalinfrastructuur van de gezamenlijke Nederlandse banken, ontwikkeld door Interpay Nederland B.V. I-Pay maakt betalen op internet mogelijk, zowel nationaal als internationaal. I-Pay maakt hiervoor gebruik van de internationale standaarden SET - Secure Electronic Transaction en SSL - Secure Socket Layer.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Mij lijkt het wel een goed idee :). Ik kende het niet maar het ziet er uit als een goed/handig iets, en het moet niet zo veel werk zijn om te implementeren.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Ik weet niet of T.net momenteel betalingen afhandeld via Bibit maar Bibit ondersteund al deze vormen van transacties. Ook bijvoorbeeld betalingen via het pasje van Rabo Internetbankieren.

Als jullie connectivity tools nodig hebben in PHP dan heb ik deze nog wel liggen.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zoiets voor de shop.tweakers.net bedoel je dan? Lijkt mij persoonlijk wel een 'goed iets'®, iedere extra vorm van service maakt de shop weer beter toegankelijk enzo.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 13:54 schreef Wouter Tinus het volgende:
Zoiets voor de shop.tweakers.net bedoel je dan? Lijkt mij persoonlijk wel een 'goed iets'®, iedere extra vorm van service maakt de shop weer beter toegankelijk enzo.
Ja dat bibit is errug handig!!
Ik stond versteld gewoon.

FF switch besteld en moest toen alleen nog maar mijn 2de code invoeren van Rabobank.
Het staat er op en 2 dagen later had ik mijn switch!
IDEAAL!
Pagina: 1