De Islam is een geloofsbeweging die is ontstaan, zo'n 500 jaar na de geboorte van Christus. Dientengevolge heeft het dus ook 500 jaar minder ontwikkeling achter de rug. Waar wij nog druk doende waren met onze kruisvaarders tegen de mormonen in 1400+ ed., begint de Islam zich nu te roeren. Schijn bedriegt natuurlijk, tijd is een niet-lineair begrip, maar door de ogen van ons 21e eeuwse 3D denken is deze tijdlijn direct verschuifbaar richting de Islam.
Ook zij proberen nu met alle geweld hun geloof als het enige ware op te dringen, overtuigd als ze zijn van hun gelijk.
In mijn achterhoofd zie ik dan altijd Peter Sellers als de altijd glimlachende Indiër..
Boeddhisme is immers al ruim 3000! jaar oud..
Seek for yourself the point I make here 
:(
Reden dat ik dit post:
Ik word strontziek van die bijna-racistische uitlatingen op dit forum, de roddel en de achterklap, de steunbetuigingen op het gebied van geloofs- of rassendiscriminatie aan een man als Fortuyn, die natuurlijk ook alleen maar uit is op politiek en economisch gewin.
Ook zij proberen nu met alle geweld hun geloof als het enige ware op te dringen, overtuigd als ze zijn van hun gelijk.
In mijn achterhoofd zie ik dan altijd Peter Sellers als de altijd glimlachende Indiër..
Boeddhisme is immers al ruim 3000! jaar oud..
Reden dat ik dit post:
Ik word strontziek van die bijna-racistische uitlatingen op dit forum, de roddel en de achterklap, de steunbetuigingen op het gebied van geloofs- of rassendiscriminatie aan een man als Fortuyn, die natuurlijk ook alleen maar uit is op politiek en economisch gewin.