Toon posts:

www.koopjessite.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met deze 'online shop'?

Ik heb er op 3 april een Nokia frontje besteld à 55 piek, netjes de volgende dag met Girotel overgemaakt, maar ik heb tot op heden nog niets ontvangen.

Afgelopen vrijdag heb ik een mailtje gestuurd waarom het zo lang duurt, maar geen reactie.
:( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond zojuist een briefje van de postbode dat de bestelling niet door de brievenbus pastte.
Dus als ik het morgen heb opgehaald van het postkantoor ben ik een min of meer tevreden klant. :)

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 23:39

amphora

Websites & Fotografie

Ik heb daar ook laatst wat besteld onder rembours. Een paar dagen later kwam de PTT het netjes afleveren en heb ik bij de Postbode betaald. Alles naar wens wat mij betreft.
Ik vind alleen de site heel onprofessioneel overkopen en toen ik bestelde had ik zo m'n twijfels.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Verwijderd

Topicstarter
Ja die site ziet er wel luguber uit maar het feit dat het onder een eigen domein zat trok me over de streep. :)

Maar ik vind het niet antwoorden op e-mailtjes echt niet kunnen. Even doorgeven dat het leveren langer kan duren is ook een kleine moeite. Maar ja, waarschijnlijk hechten ze geen waarde aan terugkerende klanten. :)