Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Niveau van WOS

Pagina: 1
Acties:

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:38
Ik post eigenlijk nooit nieuwe topics, maar ik kan het nu even niet laten. Ik zit net een beetje te bladeren door WOS (waar ik gelukkig wat van weet, itt (linux en proggen ;) )en ik kom zo 3 topics tegen waarvan ik de titel rechtsreeks in technet in kan kloppen. En kijk daar: het antwoord op een hele hoop vragen :P.

[topic=394796/1/999]
[topic=394784/1/999]
[topic=395034/1/999]
zijn toch aardig voorbeelden van eerst kloppen, dan lezen, en misschien in de verre toekomst nog effe nadenken. Zo scrollen er de laatste tijd steeds vaker topics in WOS langs waarvan of de vraagstelling niet erg verhelderend is of waarop eigenlijk maar 1 opmerking past : UTFS (maar dat doen we dan maar niet;) )
Wellicht is het tijd om wat straffer te gaan modden? Kick die topics er gewoon uit, voor mijn part met de opmerking dat ze eens moeten googlen, technetten of op de leverantierssite moeten gaan kijken. Het is namelijk erg vervelend om die basale, makkelijk op te zoeken vragen elke keer weer te lezen en je in te houden om maar gewoon niet te replyen ;)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je moest hier eens mee gaan praten :)
[topic=393797/1/100]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ehm ja, "we zijn er mee bezig" :)

Voor de rest vind ik het een stuk beter sinds dit bovenaan staat. Maar het kan misschien nog wel wat strenger.

Ik zal vanavond ff kijken en evalueren hoe dat WOS er nu voorstaat :)

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Tsjah, het niveau binnen WOS is niet altijd even super te noemen moet ik zeggen. Ik vind de topics die jij laat zien nog wel meevallen. Die vragen over FAT32/NTFS, hoe maak ik een bootmenu, hoe haal ik een bootmenu weg, driveletter in XP veranderen en dat soort onderwerpen die dagelijks langskomen en waarvan het antwoord in een paar seconden op GOT te vinden is veel irritanter worden... :{ Dat eruit kicken van die topics is iets wat voldoende gedaan wordt gelukkig :)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Een probleem is dat veel mensen (vooral newbies) GoT beschouwen als een soort helpdesk waar iedereen maar aan kan komen met de meest domme vragen. Als je ze erop wijst dat ze geacht worden eerst zelf te searchen naar een oplossing, krijg je vaak ook nog eens een flame naar je kop. Als er strenger op dit soort zaken gemod gaat worden vrees ik dat dat alleen nog maar zal toenemen.

• Han
  • Niet online

Han

Op dinsdag 29 januari 2002 08:08 schreef Buzzman het volgende:
Ehm ja, "we zijn er mee bezig" :)

Voor de rest vind ik het een stuk beter sinds dit bovenaan staat. Maar het kan misschien nog wel wat strenger.
Ik mis nog steeds de opmerking betreffende IE en Outlook Express... Er moet duidelijk aangegeven worden dat dit in Software Alegemeen hoort. Er worden nog dagelijks draadjes geopend over problemen met IE en OE in WOS.
Ik zal vanavond ff kijken en evalueren hoe dat WOS er nu voorstaat :)
Tot vanavond :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Bockelaar
  • Laatst online: 12:38
Op dinsdag 29 januari 2002 03:23 schreef JvS het volgende:
Je moest hier eens mee gaan praten :)
[topic=393797/1/100]
Done :P
]Op dinsdag 29 januari 2002 08:08 schreef Buzzman het volgende:
Ehm ja, "we zijn er mee bezig"

Ik zal vanavond ff kijken en evalueren hoe dat WOS er nu voorstaat
Het was ook geen aanval op jouw persoonlijk ;) Alleen effe iets wat me dwars zat. Zeker nadat ik die 3 draadjes beantwoord had. Ik ben benieuwd hoever je gaat "opschonen" vanavond :)
Op dinsdag 29 januari 2002 08:17 schreef OProg het volgende:
Tsjah, het niveau binnen WOS is niet altijd even super te noemen moet ik zeggen. Ik vind de topics die jij laat zien nog wel meevallen. Die vragen over FAT32/NTFS, hoe maak ik een bootmenu, hoe haal ik een bootmenu weg, driveletter in XP veranderen en dat soort onderwerpen die dagelijks langskomen en waarvan het antwoord in een paar seconden op GOT te vinden is veel irritanter worden... :{ Dat eruit kicken van die topics is iets wat voldoende gedaan wordt gelukkig
Ja, in dat draadje had ik al geantwoord. Waarschijnlijk was ik toen in een betere bui dan vannacht ;)
Maar inderdaad, met een beetje zoeken had hij hetzelfde antwoord kunnen vinden denk ik. FAT/NTFS verschillen zijn inderdaad ook erg basaal, en er is genoeg over te vinden op de search en technet. Die van die driveeletter en bootmenu zijn inderdaad erg basale vragen. Dan krijg je de neiging om UTFS te roepen, maar dat levert een OW+flamewar op ;(

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 09:20 schreef Merely het volgende:
Ik mis nog steeds de opmerking betreffende IE en Outlook Express... Er moet duidelijk aangegeven worden dat dit in Software Alegemeen hoort. Er worden nog dagelijks draadjes geopend over problemen met IE en OE in WOS.
Herinner me daar vanavond ff aan aub? :P
Tot vanavond :P
k :P

• Han
  • Niet online

Han

Op dinsdag 29 januari 2002 11:27 schreef Buzzman het volgende:
Herinner me daar vanavond ff aan aub? :P
Zeg maar je ;) Ook al ben ik iets groter :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 29 januari 2002 13:05 schreef Merely het volgende:
Zeg maar je ;)
Nee, want wij zijn ons heel bewust van onze voorbeeldfunctie O-)

[topic=394911/1/50]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1