Ik heb hier een al wat ouder pctje staan.
Spec's:
soyo 6ba+ bx-chipset (geen pci-divider van 4) slot1
Intel P2 350
256MB cas2 geheugen 100Mhz werkt perfect op 155Mhz cas2
De overige onderdelen maken niet zo veel uit denk ik
Ik dacht een relatief goedkope upgrade uit te voeren door de aanschaf van een snellere celeron.
Ik zelf dacht aan een celeron 900 of 1000Mhz. En een converter met voltage regeling, aangezien ik die niet op m'n moederbord heb.
Er is voor mijn moederbord echter geen bios-update verkrijgbaar voor "ondersteuning" van Coppermine-cpu's....
In andere woorden. Gaat deze upgrade wel werken.
Is het bij bepaalde winkels (rotterdam) mogelijk om een converter + celeron tekopen. En indien mijn moederbord het niet ondersteund deze terug te brengen (geld terug)?
Iemand een idee? Of ervaring met een soortgelijke upgrade?
Alvast bedankt.
ps. Ik heb de search gebruikt. Maar daar staan vooral topics in met moederborden waarvoor er wel een bios-update is met ondersteuning voor coppermine cpu's
Spec's:
soyo 6ba+ bx-chipset (geen pci-divider van 4) slot1
Intel P2 350
256MB cas2 geheugen 100Mhz werkt perfect op 155Mhz cas2
De overige onderdelen maken niet zo veel uit denk ik
Ik dacht een relatief goedkope upgrade uit te voeren door de aanschaf van een snellere celeron.
Ik zelf dacht aan een celeron 900 of 1000Mhz. En een converter met voltage regeling, aangezien ik die niet op m'n moederbord heb.
Er is voor mijn moederbord echter geen bios-update verkrijgbaar voor "ondersteuning" van Coppermine-cpu's....
In andere woorden. Gaat deze upgrade wel werken.
Is het bij bepaalde winkels (rotterdam) mogelijk om een converter + celeron tekopen. En indien mijn moederbord het niet ondersteund deze terug te brengen (geld terug)?
Iemand een idee? Of ervaring met een soortgelijke upgrade?
Alvast bedankt.
ps. Ik heb de search gebruikt. Maar daar staan vooral topics in met moederborden waarvoor er wel een bios-update is met ondersteuning voor coppermine cpu's