hele pc bagger traag n ainstal 8x cd-rom

Pagina: 1
Acties:

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Ok ik vond vanmiddag een sony 8x cd-rom speler en d8 YEAH realaxed kan ik eindelijk on the fly branden !!

Dus ik mijn hele pc verbouwd om dat ding er in te krijgen ( mijn ide kabels waren te kort )

Eondelijk gelukt en toen was alles BAGGER traag !!

Hoe kan dat nou ?? ik trek dat ding er tussen uit en alles is weer snel waar licht dit aan ??

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 17:12

Beaves

Usque ad Finem

Dat komt doordat de CD-ROM speler geen ATA gebruikt maar PIO mode, wat nou niet echt snel te noemen is. En aangezien IDE zo in elkaar zit dat de hele controller even snel wordt als het langzaamste device, wordt je hele performance negatief beinvloed.

Gewoon een nieuwe kopen dus.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
damn zoiets vermoedde ik al ps nou we het hier toch over hebben mijn controller is maximaal ata 100 ik heb hier een maxtor inzitten met maximaal ata 133 en ik heb ook een hd uit een compaq maar dat was een oude celeron en dus een fsb van 66 is die hd nou ook ata 66 ??

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 01:22 schreef 001Michael het volgende:
... uit een compaq maar dat was een oude celeron en dus een fsb van 66 is die hd nou ook ata 66 ??
Niet per definitie. FSB heeft niets te maken met ATA.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:59

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move [forum=6] >> [forum=21]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 01:22 schreef 001Michael het volgende:
damn zoiets vermoedde ik al ps nou we het hier toch over hebben mijn controller is maximaal ata 100 ik heb hier een maxtor inzitten met maximaal ata 133 en ik heb ook een hd uit een compaq maar dat was een oude celeron en dus een fsb van 66 is die hd nou ook ata 66 ??
Er staat een hele beschrijving op een HD...zoek hem eens op bij de fabrikant.. kun je precies zien wat hij kan..

enkel een RMA aanvragen als je HD overlijd is er niet bij, gaat hier om een OEM schijf
Pagina: 1