I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Even een paar metatags in je page zetten en dan hierheen
Sites komen hoger in zoekresultaten als de keywords in de metatags meer overeenkomen met de zoektermen. Dus als je site over mp3 gaat zal ie eerder bovenaan de lijst komen als je keywords "mp3, mp3, mp3, mp3, mp3, mp3, mp3" zijn.
Dit wordt echter niet op prijs gesteld door de zoekmachines.
Sites komen hoger in zoekresultaten als de keywords in de metatags meer overeenkomen met de zoektermen. Dus als je site over mp3 gaat zal ie eerder bovenaan de lijst komen als je keywords "mp3, mp3, mp3, mp3, mp3, mp3, mp3" zijn.
Dit wordt echter niet op prijs gesteld door de zoekmachines.
Klont, inmiddels ben ik een aantal zoekmachines afgegaan om de site aan te melden, dat was geen probleem.
Maar..die metatags is me nog niet duidelijk, kun je daar nog een paar zinnen aan wijden ?
bvd Arjan.
Maar..die metatags is me nog niet duidelijk, kun je daar nog een paar zinnen aan wijden ?
bvd Arjan.
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Met 't progje Simple Submit... deze meldt je automatisch aan bij 50 grote searchengines !!! Best wel handig, alleen staan er geen Nederlandse searchengines bij
Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...
Aha ! Doen we ook nog even.
Kan iemand mij toch nog even haarfijn uitleggen hoe ik dat moet aanpakken met die metatags + keywords ? Ik weet bar weinig van HTML, ik gebruik meestal van die WYSIWYG programma's..
Arjan.
Kan iemand mij toch nog even haarfijn uitleggen hoe ik dat moet aanpakken met die metatags + keywords ? Ik weet bar weinig van HTML, ik gebruik meestal van die WYSIWYG programma's..
Arjan.
WYSIWYG zuigt! Maar daarover in een ander topic 
Meta tags geven info over auteur, type document, datum, beschrijving, enz.
Degene die ik gebruikt heb zijn:
[META NAME="Author" CONTENT="Klont"]
[META NAME="Generator" CONTENT="Notepad"]
[META NAME="Description" CONTENT="Bla bla bla the best site on the net bla bla bla"]
[META NAME="Keywords" CONTENT="best, site, stuff, free, mp3, mp3, mp3, bla"]
Er zijn der nog meer maar die zijn niet zo nodig. Waarschijnlijk staan de Author & Generator tags al in je docs.
Enne... voor [ en ] moet je < en > invullen.. dat heb ik hier ff gedaan omdat anders alles als html gezien wordt en dan wegvalt
Meta tags geven info over auteur, type document, datum, beschrijving, enz.
Degene die ik gebruikt heb zijn:
[META NAME="Author" CONTENT="Klont"]
[META NAME="Generator" CONTENT="Notepad"]
[META NAME="Description" CONTENT="Bla bla bla the best site on the net bla bla bla"]
[META NAME="Keywords" CONTENT="best, site, stuff, free, mp3, mp3, mp3, bla"]
Er zijn der nog meer maar die zijn niet zo nodig. Waarschijnlijk staan de Author & Generator tags al in je docs.
Enne... voor [ en ] moet je < en > invullen.. dat heb ik hier ff gedaan omdat anders alles als html gezien wordt en dan wegvalt
je kunt het beste Submitwolf van trellian of zo gebruiken. deze meldt je aan bij 1000+ zoekmachines, en helpt je met de metatags.
nope
Pagina: 1