Ik ben bezig (net begonnen) om een spin te maken van een micro computer en 12 servo`s. Ik heb 1 pootje "lopend", en dus wil ik nu de juiste servo`s gaan kopen.
Helaas zijn die dingen nogal duur, 25 euro per stuk ongeveer. Nou kan je bij conrad ook voor 14 euro een servo met motor maar zonder printplaatje kopen.

Helaas zijn die dingen nogal duur, 25 euro per stuk ongeveer. Nou kan je bij conrad ook voor 14 euro een servo met motor maar zonder printplaatje kopen.
Maar dan moet ik wel ff een printplaatje maken. Heeft iemand hier een schema van en/of er zelf ervaring mee? thnx.Productinformatie
Hoogwaardige mechanische module zonder elektronica. De servo bevat een krachtige
aandrijving, waarbij de sintermetaalgelagerde aandrijving geschikt is voor hoge roerdrukken.
De ingebouwde motor is reeds ontstoord en kwalitatief uitstekende potmeter (5 OHM) is
mechanisch losgekoppeld van de aandrijving (indirecte aandrijving). Na inbouw van de
servo-elektronica beschikt de modelbouwer over een voordelige servo, die de vergelijking met een kant-en-klare servo ruimschoots kan doorstaan!