[CM] mijn mod is af!!

Pagina: 1
Acties:

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
check hier mn mod van n inwin kast.
Ben er zelf erg trots op :D

members.ams.chello.nl/bcorbet

Ik wil er binnekort een tweede CCFL in knutselen, omdat er te weinig licht uit komt imho....

Wat vinden jullie ervan (ja ik heb m al eerder gepost maar toen was ie niet af...)

eerst kijken dan zeiken

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Kijk jij uit voor je fikken? Doet pijn als je (dronken van slaap of alcohol) je vingers ff verkeerd plaatst!

Voor de rest, ziet er aardig uit! Zit zeker potentieel in *D

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-06 15:08

Ligone

Moeha!

Mooi begin hé :P
kleurtje? en die witte stootrand in dat gat zou ik wel vervangen door een zwatte en de naad aan de onderkant laten uitkomen....

voor de rest...mooi :D

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Mooi gedaan m8

En wat zal ik zeggen........ :?

Blauwe ledjes ruleren nou eenmaal erg hard ..hehe >:)

Turn it off and on again.

• bratos
Heu ja die stootrand is gewoon verlengsnoerkabel
vond wit leuk bij mn kast(ook wit nl)
maareh ff iets anderS de schakelaar van mn ccfl is gekoppeld aan n ledje(in baybus), maar als de ccfl uit staat brandt t ledje nog steeds :? iemand n idee of moet if ff n nieuwe topic maken of zo? had al gekeken bij baybus.com, maar kon geen concreet antwoord vinden.
Kan dit met randaarde te maken hebben? pc is niet geaard namelijk.... (ik gebruik van die 6-potige schakelaars)

eerst kijken dan zeiken

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Cool! Mooie achtergrond op je beginpagina!
Tijd geleden dat ik wat van Sepeltura gezien heb, gelijk maar ff een cd-tje draaien!
Die gasten konden ech wel muziek maken!

CM: sober en strak. Zou inderdaad ander kleurtje gebruiken om de rand van je blowhole af te werken en kijken of ik dat begin-eind naadje wat beter kon afwerken.

((blauwe ledjes zijn cool))

Blaat

• bratos
Roger that. Ill get right on it.(van de week dan)

toch nog niet af dus...(meeeer prutsen :) )

eerst kijken dan zeiken

• breinonline
  • Laatst online: 09:25

breinonline

Are you afraid to be known?

Op dinsdag 29 januari 2002 00:38 schreef bratos het volgende:
maareh ff iets anderS de schakelaar van mn ccfl is gekoppeld aan n ledje(in baybus), maar als de ccfl uit staat brandt t ledje nog steeds :? iemand n idee of moet if ff n nieuwe topic maken of zo? had al gekeken bij baybus.com, maar kon geen concreet antwoord vinden.
Kan dit met randaarde te maken hebben? pc is niet geaard namelijk.... (ik gebruik van die 6-potige schakelaars)
Kijk eens of er geen lekstroom ergens kan lopen... Aan je aarde zal het niet liggen.

Goede eerste mod btw :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
zeer grappig..., aleen die print van je ccfl kan beter..., gooi er desnoods een dikke krimpkous omheen..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Verwijderd

Nee heeft niet met de aarde te maken. Je moet wel een kant van het ledje geaard hebben duh!!! en de andere kant moet niet direct op de plus zitten maar op de kant van het schakelaartje waar geen stroom op staat pas als je het schakelaartje omzet moet er stroom op komen dus waarschijnlijk staat dat verkeerd om!!

• Hydrax
  • Laatst online: 17-07 16:31

Hydrax

*huh?*

Ik vind hem mooi geworden, misschien ook een idee om je kast een mooi blauw kleurtje te geven.
Maar zo is de kast ook best leuk, die blauwe ledjes zijn iets waar ik ook maar eens aan moet gaan denken, die zijn echt cool :)

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

• C@SP
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Ik zou 'm nog wel ff een likje verf geven en die inverter van die CCFL netjes wegwerken. Als je ipv die witte rond een mooie zwarte wil kan je het ook anders doen met een baspijp, zo dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.ballemans.demon.nl/pics/modding/P1140018.JPG

Sorry dat ie scheef is, maar heb hier geen progje om te veranderen, iemand ??

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

VET, koele kasten allebei !!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Op dinsdag 29 januari 2002 10:44 schreef I_Love_Heineken het volgende:
Ik zou 'm nog wel ff een likje verf geven en die inverter van die CCFL netjes wegwerken. Als je ipv die witte rond een mooie zwarte wil kan je het ook anders doen met een baspijp, zo dus:

[afbeelding]

Sorry dat ie scheef is, maar heb hier geen progje om te veranderen, iemand ??
HUH?! Lijkt een beetje op mijn kassie!
:) *D

• C@SP
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Oops de verkeerde gepost, moet m'n naam natuurlijk wel eer aan doen:

Afbeeldingslocatie: http://www.ballemans.demon.nl/pics/modding/P1140019.JPG

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• Cryolite
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:11
Mooi gedaan, maar die fan zit inderdaad wel gevaarlijk lijkt mij, zou ik in ieder geval nooit zo doen (moeders, vaders, kleine nichtjes met kleine vingertjes etc).

• bratos
Zow das zeker strak zon n bas pijp!! :9~

Mijn blowhole is net ff te klein, en daardoor zie je niet dat ie zilver is aan de binnenkant. Ik heb geen kinderen of ander klein spul rondlopen, dus n fingerguard is niet nodig en vind ik niet mooi.
CCFL is ondertussen netjes weggewerkt.zal morgen n pic maken( ben ik overdag thuis, (doet mn cam t beter) en ff n zwart snoer vinden voor t randje (jaja...... :9 )

eerst kijken dan zeiken

Pagina: 1