Toon posts:

[Javascript] onmogelijk maken: File - Save As...

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
/me = Java-Newbie

anyway:

ik heb eindelijk code in elkaar gekloot om nie met de rechtermuis te kunnen klikken om broncode te 'verstoppen'

maar hoe ik krijg ik in de menubalk die File - Save As... ook nog es af, want anders helpt het allemaal nie veel :P

(ik wil mijn code wel sharen, maar die staat nog in zulke kinderschoentjes dat ik mensen er eerder een plezier mee doe door het te verbergen ;) )

THX

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 10:37

DizzyWeb

Ondertiteld

Java != JavaScript...

Als je het over HTML source hebt, is onmogelijk te verbergen...

En Java source word gecompiled, dus dat kan je niet opslaan...

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 00:03 schreef PhUn het volgende:
/me = Java-Newbie

anyway:

ik heb eindelijk code in elkaar gekloot om nie met de rechtermuis te kunnen klikken om broncode te 'verstoppen'

maar hoe ik krijg ik in de menubalk die File - Save As... ook nog es af, want anders helpt het allemaal nie veel :P
Als je zoekt kan je in /13 genoeg topics vinden die hierover gaan. Conclusie blijft: het is niet mogelijk om 100% je code af te schermen.
(ik wil mijn code wel sharen, maar die staat nog in zulke kinderschoentjes dat ik mensen er eerder een plezier mee doe door het te verbergen ;) )
Als ze het niet willen dan bekijken ze het ook niet hoor :)

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik moet je teleurstellen, maar dit is Javascript en geen Java :) . Beide talen zijn vrij essentieel anders ondanks de grote overeenkomst in naam.

Jij hebt het over het verbergen van je HTML bron-code en dat komt hier ongeveer elke week een keer aan bod ;) . Je kunt de search raadplegen om alle onmogelijkheden te achterhalen :) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Dit topic is gesloten.