Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarom is deze dicht??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lieve adjes

Ik heb vandaag dit topic geplaatst:
[topic=394508/1/25]

Wordt opeens gesloten omdat driver vragen niet thuis horen in HA.

Er zijn 2 dingen die mij dan dwarszitten.

1. Wie zegt dat het een driver probleem is. Misschien iets met de USB chipset en de scanner??? Ik zie immers geen oplossen en ik heb echt wel problemen met een stukje hardware.

2. Als het topic dan niet op de juiste plek staat, waarom sluiten?? Waarom niet verplaatsen? Ik meen, ik doe me de moeite om de lezers zoveel mogelijk info te geven over mijn probleem. Nu kan ik wel een nieuw topic open maken, maar dat is eigenlijk niks meer als server/forum vervuiling.

Kunnen jullie me die 2 dingen eens uitleggen/toelichten en dan eens kijken of die terecht gesloten is???

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[quote]
-preview scan
-scanner test vanuit canon software
-scanner test vanuit XP
[quote]

Dat deed ie nog wel... Dus geen hardware probleem. En idd, een topic dat in HA staat met een driverprobleem wordt op slot gedaan. Waarom? Omdat het te vaak voorkomt en dus de touwtjes aangetrokken worden. Omschrijf je probleem anders en open een nieuw topic. Met minder nadruk op drivers.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]
Op dinsdag 29 januari 2002 00:02 schreef Merely het volgende:
[quote]
-preview scan
-scanner test vanuit canon software
-scanner test vanuit XP
Dat deed ie nog wel... Dus geen hardware probleem. En idd, een topic dat in HA staat met een driverprobleem wordt op slot gedaan. Waarom? Omdat het te vaak voorkomt en dus de touwtjes aangetrokken worden. Omschrijf je probleem anders en open een nieuw topic. Met minder nadruk op drivers.
Wie zegt dat er geen hardware probleem is. UIt dat quote lijstje maak je echt niet op dat er geen hardware probleem is. Het spijt ma, maar ik heb genoeg problemen op de TD opgelost die ook dit soort taferelen gaven als kenmerk, maar wat dus een hardware probleem was.

Sorry, maar dat vindt ik een beetje zwak om het meteen op de driver te schuiven. En om dat te ondersteunen
Dan heb je mij niet aan de lijn gehad
maaruh, http://www.canon-europa.com/cgi-bin/CEDD/view-driver.cgi?filename=S1a5_enx.exe

daar staat de xp driver voor jouw scanner, die zou het toch moeten doen, heb het zelf getest
Dat bericht heeft enigma gepost. Deze driver heb ik geprobeerd. Dus GEEN driver probleem kan ik hierop zeggen. Kan natuurlijk altijd nog wel, maar ik kan het niet uitsluiten, dus jullie ook niet vindt ik.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Als jij ervan overtuigd bent dat het een hardware-probleem is die nix te maken heeft met drivers en of het OS (Windows XP in dit geval dus), dan zal ik hem wel weer openen.
Al denk ik dat je er dan beter aan doet om garantie te gaan claimen bij Canon aangezien je dus gewoon een defect apparaat hebt :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Hier stond iets :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 10:00 schreef Exirion het volgende:
Hier stond iets :+
Waaaat? :o
Waar haal jij trouwens altijd weer die mooie nieuwe iconen vandaan? :9~ :P

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op dinsdag 29 januari 2002 11:58 schreef Webgoodie het volgende:
Waaaat? :o
Waar haal jij trouwens altijd weer die mooie nieuwe iconen vandaan? :9~ :P
Hij heeft een digikem :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 29 januari 2002 12:10 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]

die sjello wepkem bedoel je? :D

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op dinsdag 29 januari 2002 12:10 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Dat zou hij willen..

Ik denk eerder een rijke fantasie, de goede internetpagina's + photoshop skillz.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hij hoeft niet meer open. Heb het probleem gevonden. Ligt aan het via kaartje met de usb poorten. Dat eruit gehaald en het ding doet het.

Dus hij hoeft niet meer open.

wel bedankt voor je persoonlijke reactie ;)

mzzl
Pagina: 1