UPC = K*T

Pagina: 1
Acties:

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-08 18:41
Maar dat nu even terzijde.

Ik zit bij gelrevision dat al een flinke tijd terug is opgeslokt door UWC. Naast een kut snelheid en service van niets, kan ik nu al een paar weken/maanden niet meer op de oficiele homepage van LIVE komen.
Dit kon ik eerst wel !

Terwijl de rest van niet door UPC internettend nederland dat wel kan !

Wat is dit voor vage actie ?????
Ik heb net ff een mail gestuurd aan die flippo's om te vragen hoe dat zit, 'k ben benieuwd...

Nou moeten jullie trouwens niet denken slim te zijn en te denken dat het aan de browser instellingen ligt want dat is niet zo !
Eerst zegt ie de webpagina te hebben gevonden en daarna geeft ie de error dat de pagina niet kan worden weergegeven !
Wat is dat voor vaaaaaaaaag iets ?

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

ga naar "internet" forum...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:57
Als je http://www.friendsoflive.com bedoeld: Ik kan er wel op komen, maar misschien komt dat omdat ik al overgezet ben op Chello.
BDW: Live roelt de pan uit!! Als er een band is waarvan ik de CD's zou kopen dan zijn zij dat wel. (die cd's aanschaffen ga ik ook binnenkort doen)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Wij kunnen je hier niet helpen.
Als je problemen hebt mail je ze of bel je toch gewoon aan?
Ik denk dan dat je niet meer zo'n grote bek hebt maar dat het dan meer is van ja meneer nee meneer tuurlijk heb ik er begrip voor meneer en jullie kunnen er ook niks aan doen bla bla bla.
No offense public maar dat soort dingen horen er nu eenmaal gewoon bij.

Tja ik vindt het ook KUT als ik niet op een webpage kan maar ja denk maar zo:
"There's nothing you can do about"

Verwijderd

Chello HEERST
hiero, hoerige zeelandnet heeft lekker een quota van 1 gig.. LEUK! zat ik aan 3 dagen aan... de rest van de maand de stekker er dan maar weer uit? leuk die kabel hiero!

• Public_Enemy_#1
Paashaas denkt weer slim te zijn...NOT.

• Public_Enemy_#1
Kan niet FatalError , ik ken iemand die ook naar Chello is overgestapt en die kan er ook niet op :(

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:57
Had ik de goede URL?
Zo ja:
Afbeeldingslocatie: http://home.gelrevision.nl/toon.oss/live.jpg

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

ben weer de laatste denkik, maarre met chello kom je dus echt wel op die site he.
no problemos, nog mooier zelfs, via een insder bij chello heb k gehoord dat ze binnen een maand waarschijnlijk via sat gaan werken :)

Verwijderd

Stelletje zeurdozen! Chello doet het prima... En quota van 1 gig??? :-P haha hier in ede gld heb je een zgn fair policy gebeuren... 10 gig kan schijnbaar nog :-))
Maarre zal wel niet elke maand moeten gebeuren, dan zullen ze je ook wel afknijpen. Maar goed voor de rest gaat ie als een speer.
En laat chello maar lekker op de sat gaan, en laat ze dan via het draadje de upstream even wat groter maken dan 16kb/s

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-12-2025
1 gig per maand?!?

Waazig! In Zutpen bij Tebenet hebben ze een limet ingesteld van 1 Gig per DAG !
hier in Arnhem bij Chello Niks volgens mij, paar Gig per dag geen probleem! :)

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ton: Kun je FF navragen bij die gastewn van tebenet of ze die KABEL in Hattem nu eindleijk eens aansluiten... Ze reageren niet op de e-m@il en het te;. nummer is ook al onbereikbaar... :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1