AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
die bespreken we tegenwoordig in [forum=33]
.
Compatible met SBlive wordt een tikje lastig, omdat alle portable MD spelers optisch in hebben de de SBlive een coax uit. Moet je even een concertertje scoren dus.
Compatible met SBlive wordt een tikje lastig, omdat alle portable MD spelers optisch in hebben de de SBlive een coax uit. Moet je even een concertertje scoren dus.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Ik zou even wachten met het kopen van een minidisc speler.
In Japan is onlangs van zowel Sony als Sharp hun NETMD-speler uitgebracht. Daar wordt jukebox software meegeleverd die het mogelijk maakt op 5 voudige snelheid
bestanden te verplaatsen met een soort explorer. Het zal echter nog wel een paar maanden duren voordat ie hier is. Zie hier http://www.minidisct.com/products/sony_mzn1.html
Als je nu echt niet kan wachten: Sony MZ-R909 met mdr-888 oordopjes. Ik ben van plan om de sharp mt-866 aan te schaffen.
In Japan is onlangs van zowel Sony als Sharp hun NETMD-speler uitgebracht. Daar wordt jukebox software meegeleverd die het mogelijk maakt op 5 voudige snelheid
Als je nu echt niet kan wachten: Sony MZ-R909 met mdr-888 oordopjes. Ik ben van plan om de sharp mt-866 aan te schaffen.
Ok bedankt.
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
pioneer en sharp hebben vrij goeie geluidskwalOp maandag 28 januari 2002 23:43 schreef hives het volgende:
Beste tweakers,
Ik ben de laatste tijd zeer geiinteresseert geworden in minidisc spelers. Ik heb nu effe de search bekeken maar heb niet echt kunnen vinden wat nou een leuke zou zijn om te hebben.
Dit zijn mijn vereiste:
- Moet super kwaliteit geluid uit komen.
- Moet alles snel kopiëren.
- Moet goed kunnen functioneren met een Creative Sb live.
- Moet lekker handig zijn voor in je zak.
- En moet een goed design hebben om te hebben
- En tot slot een zuinige minidisc speler zijn
alles snel kopieren het gaat allemaal even langduren
md neemt op wat hij hoort dus sneller dan luistersnelheid is jammer genoeg niet haalbaar
handig voor in je zak die md's van nu zijn allemaal erg compact dus elk voldoet wel aandeze voorwaarde
design tja smaken verschillen
zuinig een md record alleen accu gebruik komt tussen de 10 en 15 uur ongeveer er zijn natuurlijk uitzonderingen.
players hebben een veel langer gebruik
"If u do something do it with style, or do it at all."
Jouw eisen kun je eigenlijk niet in 1 apparaat vinden, dan moet je zowel een deck als een portable nemen
Wat je ook koopt. Het moet Sony zijn.
Ik heb heb een Sharp gehad, en had altijd problemen (ik was niet de enige!!!).
Met mijn nieuwe Sony geen enkele problemen.
Ik heb heb een Sharp gehad, en had altijd problemen (ik was niet de enige!!!).
Met mijn nieuwe Sony geen enkele problemen.
Wat maakt sony en sharp zo goed? Want eigenlijk hoor ik alleen deze 2 namen.Op dinsdag 29 januari 2002 09:24 schreef Raf het volgende:
Ik zou even wachten met het kopen van een minidisc speler.
In Japan is onlangs van zowel Sony als Sharp hun NETMD-speler uitgebracht. Daar wordt jukebox software meegeleverd die het mogelijk maakt op 5 voudige snelheidbestanden te verplaatsen met een soort explorer. Het zal echter nog wel een paar maanden duren voordat ie hier is. Zie hier http://www.minidisct.com/products/sony_mzn1.html
En hoe werkt dat met mijn optische uitgang van mijn sb live 1024?
Alvast bedankt voor de nieuwe reacties.
Pagina: 1