Toon posts:

Technics SL1900 S-arm Direct Drive dubbele pitch

Pagina: 1
Acties:
  • 505 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dag jongens. Ik wil met een vriend van me gaan dj-en. We zijn namelijk nog nieuwelingen op dat gebied. Het gaat mij erom dat ik iets goeds heb als start. Mij is het volgende aangeraden als beginneling.

Technics SL1900 S-arm Direct Drive dubbele pitch
Prijs: 70 EURO
Beschrijving: Te koop in perfecte staat.
Technics SL1900 Direct Drive
Dubbele pitch control
Motor is ook stop te zetten
Ideaal voor de beginnende DJ voor wie SL1200 te kostbaar is
Zeer degelijk gebouwd en voorzien van stabiele voeten
Compleet met element en goede kap.

Nog enige advies? Bij voorbaat dank...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

is een topic over van zo'n 40 pagina's ....

[topic=352759/1/25]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:26

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
hm was dat niet eentje met een pitchwieltje? :-P

enneh je kan beter voor kloontjes gaan zoals reloop, gemini ofzo, zolang je maar direct drives hebt

die technics sl1200's koop je later wel

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Hebje misschien wat meer gegevens en/of plaatjes van die draaitafel? Bedenk wel dat het met een DirectDrive veeel makkelijker/beter gaat, en dat een goede pitchcontrol ook wel handig is. Voor 70 lijkt het me sterk dat je een draaitafel vindt, spaar dan nog ff door..

Verwijderd

Ik heb hem gehad, totaal niet bruikbaar. ga gewoon voor de SL1200, dan leer je het gelijk goed. (of voor de goedkopere imitaties van numark, vestax, etc. om later toch de SL's te nemen :) )

Verwijderd

draaitafels voor € 70, geloof mij die kunnen nooit goed zijn... ik snap dat je niet met technics kunt beginnen en dat zou ik persoonlijk ook niet doen. Ik heb nu reloops deze zijn wel een stuk duurder als die technics maar ook een stuk beter. Je kunt beter eerst beginnen met goedkope draaitafels om te kijken of je het echt wel kunt, en leuk vindt. Ik ken genoeg gasten die wel ff dachten te kunnen draaien, lieten ze wat horen moest ik ze weer uit gaan lachen. maareh denk ook niet dat je met een sl meteen een top dj bent want dat denken veel gasten. ik heb een draaitafel en dan ben ik dj.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 15:34 schreef gekkebert het volgende:
FF een plaatje bijgezocht
http://mark.kouts.home.mindspring.com/sl1900.html
70 euros vind ik nog aan de prijzige kant voor zo'n platenspeler !

Ps. totaal niet bruikbaar, ga inderdaad gewoon voor de "goedkope" technics kloontjes en stap daarna over op SL's of vestax.

Suc6 met mixen !

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

is dat ding wel bedoeld om mee te mixen? hij ziet er uit als een huis-teun-keuken platenspeler.
Als dat zo is heeft ie waarschijnlijk een veel zwakkere motor

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Ik heb een SL1900 Direct Drive. Top geluidskwaliteit al is hij ouder dan ikzelf, bijna 30 jaar. Dubbele pitch? Een draaischijf voor 33rpm en een draaischijf voor 45rpm... Maar het is niet de bedoeling dat je daar aan gaat zitten. Enkel om hem af en toe bij te stellen.

Maw, het is geen DJ tafel. Scratchen moet je al helemaal niet aan beginnen met dat ding. Het was vroeger een top hifi speler, that's all.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 09:39 schreef NorthernLightX het volgende:
Ik heb hem gehad, totaal niet bruikbaar. ga gewoon voor de SL1200, dan leer je het gelijk goed. (of voor de goedkopere imitaties van numark, vestax, etc. om later toch de SL's te nemen :) )
Numark, Stanton en Vestax maken bepaald geen goedkopere imitaties.

Ookal heb ik zelf 1200's, ik vindt de topmodellen van de bovengenoemde merken écht niet onderdoen voor een 1200. Qua functies streven ze hem zelfs ver voorbij.

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Héé! Clubcharts mensen in tha house! >:) :D

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 22:26 schreef Six4Eight het volgende:

[..]

Numark, Stanton en Vestax maken bepaald geen goedkopere imitaties.

Ookal heb ik zelf 1200's, ik vindt de topmodellen van de bovengenoemde merken écht niet onderdoen voor een 1200. Qua functies streven ze hem zelfs ver voorbij.
Dan had ik het dus niet over de topmodellen he :P

Ik draai al een tijdje niet meer dus ik heb geen verstand van het spul wat heden ten dagen op de markt is.
Pagina: 1