hehe lol, klinkt als een huiswerkvraag die ik al meerdere keren voorbij heb zien komen vandaag 
Maarrreeh om antwoord te geven op je vraag: Ik weet ze niet.
Maarrreeh om antwoord te geven op je vraag: Ik weet ze niet.
Blaat
palemino
, spitfire, morgan ,northwood,willamette, uuh de rest ontgaat me
Staat die niet op homepages van AMD en Intel zelf? 
Of wil je het van andere te zien krijgen, via mij zal het niet gaan. Ik weet er geen 1.
Of wil je het van andere te zien krijgen, via mij zal het niet gaan. Ik weet er geen 1.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Gewoon, ik vroeg het me af. En ik dacht... een die hard tweaker weet ze wel uit z'n hoofd tochOp maandag 28 januari 2002 23:16 schreef carnman het volgende:
waarom wil je da weten?
Op dinsdag 29 januari 2002 00:23 schreef BrZ het volgende:
vanaf de P2 weet ik ze volgens mij allemaal wel... maar lekkerd boeiend
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat is daar boeiend aanOp dinsdag 29 januari 2002 00:25 schreef Merely het volgende:
[..]
En waarom post je ze dan niet gewoon? Kleine moeite, groot plezier...
P2, P3 en P4: Klamath - Deschutes - Katmai - Coppermine - Tualatin - Willamette - Northwood
Celeron: Covington - Mendocino - Celeron-coppermine - Celeron-Tualatin (hebben geen eigen namen)
Athlon: K7 (Argon?) - Thunderbird - Palomino
Duron: Spitfire - Morgan
Kom kom... Een beetje zelf onderzoek doen met google.com is niet zo moeilijk.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()