Toon posts:

Welk spel leuk als UT,CS en Quake je vervelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze vraag stel ik in verband met DROME 9 die aankomend weekend mijn ogen open houdt. Ik heb namelijk vorige maal al gemerkt dat je op een gegeven ogenblik variatie wil. Zo gingen wij tikkertje doen met Motocross madness, maar dat verveel inmiddels ook al. Ik denk zelf ook aan Worms, maar wie weet nog meer Lan spellen die vet lachen zijn met zn 4 a 5en?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-01 18:57
Worms idd, Ghost Recon, Heroes of Might and Magic!! ;)

There is no magic.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:18

inXs

known as inXs

empire earth, red alert 2, C&C!! ennehh ermm tja ff denken misschien een race spel ofzo? OW JA EN GTA 2 NATUURLIJK :) Dat is ook erg lachuhh.

superB

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
Ikzelf wil Comanche 4 gaan doen. Is mekaar weer is op een andere manier afknallen. :)

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58
Je moet Revolt eens proberen. Das pas tof over netwerk :9 .
Vette gein gewoon!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
GODDAMN YOU FOOL!!!!!!

[topic=138834/1/25]

Snodaart! Ketter! Hoe vaak moet ik dat kuttopic nog opdiggen voor mensen die alleen maar massale fragspelletjes spelen en de ware games, de coolste LANgames, de spellen waarbij je uren lol hebt en drie luiers volpist van het lachen, niet kennen???

Wat moet ik met jou? Zondaar :(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-01 13:11
Bomberman :D

• The Will
Captain Pervert: *kuch* Als jij HoMM 3 geen ware game noemt dan ben jij de gene die hier de zondaar is :P

Verder is Codename: Eagle idd erg cool, alleen ik kan nog niet zo goed vliegen ;)

There is no magic.

• Captain Pervert
Captain Pervert's Leuke-LAN-games-maar-niet-Q3/UT/CS FAQ
  • Codename Eagle is leuk van 1 vs. 1 tot 10 vs.10 en meer.
    Hilarisch, geweldige gameplay, grote variatie, oneindige mogelijkheden wat betreft strategieën.
  • Operation Flashpoint is erg leuk maar buggy en misschien iets te realistisch. Komt pas goed tot zijn recht met veel mensen, aangezien veel vehicles alleen met meerdere mensen optimaal bestuurd kunnen worden. Bij CE kun je in principe alles in je eentje, een tweede is soms handig. De fun begint zo'n beetje met teams van 8-10 man, met minder is het al gauw saai.
  • Ghost Recon is een leuk spel voor op LAN's. De deathmatch/team deathmatch wordt al gauw saai (steeds elkaar afraggen met dezelfde wapens, weinig variaie). het leukst is de co-op: samen missies uitvoeren. Geen fuck aan met veel mensen, maar met 2-6 mensen heel erg cool.
  • Re-Volt is vooral leuk in Tag-Battle mode. Gewoon racen is saai. Bij Tag-battle wordt iedereen losgelaten in een arena/gebied. Ergens ligt een ster. Wie die ster aan het begin pakt, is 'it'. Hij gloeit dan groen. Zodra hij aangeraakt wordt door een ander (of die ander er dicht bij in de buurt komt), is de ander 'it'. Doel van het spel is om in totaal 2 minuten 'it' te zijn. Wie dat als eerste lukt, wint. Klinkt ingewikkeld en dom, maar is ontzettend spannend en gewoon supercool.
  • Need for Speed; Porsche 2000 heeft Porsches. Dat maakt het cool. Klaar.
  • Need for Speed: High Stakes is heel cool vanwege de cops. Elkaar klemrijden en in de val lokken roelt.
  • Delta Force is ook leuk, vanaf een man of 6-8. 3 jaar terug speelde ik het veel op onze LAN's (6-8 man) maar daarna sloeg het niet echt meer aan, het was ook sterk verouderd. DF2 van het zelfde laken een pak. DF3 heb ik nog niet geprobeerd.
  • Red Alert 2 is redelijk uitgebreid, maar toch simpel. Het nadeel bij RTS games is altijd dat personen die het spel kennen/vel RTS spelen, een groot voordeel hebben. Ook is het niet leuk wanneer je snel uitgeschakeld bent, je moet dan toekijken hoe de rest doorgaat en dat kan saai zijn (of je moet bier bij je hebben en je heil in de drank zoeken).
    <li>Age Of Empires 2 is iets ingewikkelder, meer serieus, maar heel leuk. Het spelen duurt iets langer maar is meer diepgaand. je kunt resources sharen met allies etc. door wat uitgebreidere diplomacy opties.
</li>

Nou en als je nu nog niet weet wat je moet gaan doen weet ik het ook niet meer. Dit waren alleen de games die als eerste bij me opkwamen...

Zoekt en gij zult vinden. Zoek maar eens op lan en games in de GoT search en je vindt 100 van deze topics... :z

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Op maandag 28 januari 2002 23:52 schreef The_Will het volgende:
Captain Pervert: *kuch* Als jij HoMM 3 geen ware game noemt dan ben jij de gene die hier de zondaar is :P

Verder is Codename: Eagle idd erg cool, alleen ik kan nog niet zo goed vliegen ;)
HoMM 3 is een gameplay waar je van moet houden. De kans is klein dat je meer dan 3 mensen zover kunt krijgen het te gaan spelen... Misschien kan het, maar of iedereen het leuk vindt is een tweede.

• The Will
Lukt makkelijk, als Lord Daemon, IceStorm en PsyFlash komen. En dan vinden ze het nog leuk ook ;)

Niet dat ik kom ofzo, maar goed. Komt (als het goed is) ook nog een LAN als HoMM 4 uitkomt, dus ik denk dat je er een beetje naast zit wat betreft dat niemand het wil spelen.

There is no magic.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:12

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Re-volt en GTA natuurlijk :)
(GTA, GTA2 of London maakt niet uit :) )

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 12:53
atomic bomberman

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Captain Pervert
Op dinsdag 29 januari 2002 00:19 schreef robinvreuls het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/395005 :P
Da's een leuk spel, maar we hebben het hier over LANgames, slimpie |:(

Verwijderd

Hooligans.. aleen kom het 2de level nie uit :P

Verwijderd

Blood

Simpel. Beste multiplayer fps (single player sukt) ooit gemaakt. Alleen wel brakke netwerkcode. Spelen we nu nog weleens op lan als we verveeld raken van al die nieuwe spellen. Dan is het altijd weer 1 groot feest met die gave stem op de achtergrond en dat geniaal botte commentaar (anal madness, analyzed, mince meat :r , reaped, bodybagged, ... voluntered for birth control, massacred etc etc) en die double whammy napalm launcher >:) en die voodoopop en dat trillende scherm. Oh ik krijg al rillingen als ik er weer aan denk, is echt zo gaaf :D :D

Verwijderd

diablo2 coop met verse chars. kun je makkelijk met 8 man een hele dag spelen.
battlezone 2 is wel leuk
mechwarrior 4 is ook wel tof om met een grote groep te spelen in TeamDM of CTF
persoonlijk ben ik altijd gek van dungeon keeper 1, lekker hordes beestjes roven en ze tegen je tegenstander gebruiken :)

echte gurus gaan op een dagje even een mod voor q3 schrijven... maar dat is vast niet jouw idee van tof gamen met medemensen :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
TO (tactical ops) een mod voor UT
anders dan CS zelfde principe, vooral verslafend om online te doen :)

heel anders om te aimen enzo en een paar andere wapens andere levels enzo.

en het is nog gratis ook :)

www.tactical-ops.to

• steveman
  • Laatst online: 13:22

steveman

Comfortabel ten onder

Op maandag 28 januari 2002 23:42 schreef Captain Pervert het volgende:
GODDAMN YOU FOOL!!!!!!

[topic=138834/1/25]

Snodaart! Ketter! Hoe vaak moet ik dat kuttopic nog opdiggen voor mensen die alleen maar massale fragspelletjes spelen en de ware games, de coolste LANgames, de spellen waarbij je uren lol hebt en drie luiers volpist van het lachen, niet kennen???

Wat moet ik met jou? Zondaar :(
Dat zijn nou woroden die m'n ziel raken, mooi gezegd :'(

Ik vind het al leuk om 1 vs 1 te spelen...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 14:53
Ik zou er een eind aan maken :P

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

HoMM3 heeft mij ook weken lang zoet achter mijn pc gehouden. Speel het nu nog steeds zo af en toe. Maar ja als je andere goeie spellen wil, Return to Castle Wolfenstein, Alien vs Predator 2.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Verwijderd

Heroes of MIGHT and magic

• Captain Pervert
Op dinsdag 29 januari 2002 10:30 schreef Ed_Capone het volgende:
HoMM3 heeft mij ook weken lang zoet achter mijn pc gehouden. Speel het nu nog steeds zo af en toe. Maar ja als je andere goeie spellen wil, Return to Castle Wolfenstein, Alien vs Predator 2.
Ja maar multiplayer... Ik zou naast Lord Daemon en IceStorm niemand weten die HoMM met mij zou willen spelen. Maar die twee komen nooit bij mij op een LAN :)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

DFLW, Rune, Snowboard games.

Verwijderd

Rofl ik had laats op een lan codename ealge gespeeld en we giggen erl kaar team killen .. echt vaag spel.. kwam MaXxX er aan met dynamiet stafen en gooide die ondere mij tank ofzo .. ik weer dood.. ik heb met met dat spel echt dood gelachen.. echt fun , maar niet om serius te spelen... :)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Tribes 2

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

verstoppertje

Verwijderd

Counter-Strike met 32 man gaat niet vervelen >:)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GTA2

DIE BY THE SWORD >:) >:) >:)
met zn vieren als ogres (hebben van die grote knuppels) en dan met zwijntjes gaan tennisen >:) >:) :D >:) dat is leuk! >:) :7

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

Return To Castle Wolfenstein natuurlijk :)

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
Je aimbot uitzetten, en proberen of je ook kan winnen zonder dat ding.....

Verwijderd

Baldur's Gate 2 is een leuke (verslavende) game.

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Op dinsdag 29 januari 2002 11:08 schreef Captain Pervert het volgende:

Ja maar multiplayer... Ik zou naast Lord Daemon en IceStorm niemand weten die HoMM met mij zou willen spelen. Maar die twee komen nooit bij mij op een LAN :)
Als je op Drome 9 bent, wil ik het best proberen, denk wel dat ik ongelovelijk op m'n smoel ga, want zo goed ben ik niet, maar ja. Nooit geschoten is altijd mis.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Verwijderd

red faction is ook de moeite waard om online te gamen alleen weinig velden vind ik
Pagina: 1